שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חמוש ניסה לחדור מעזה – חמאס מאיים בעקבות י-ם
בדרך להסלמה?
כוחות צה"ל עצרו חמוש שניסה לחצות את הגדר מרצועת עזה. מוקדם יותר איימו בחמאס שיגיבו על "מעשים טפשיים של פגיעה באל-אקצא"
תגיות:
מחבלי חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

כוח צה"ל עצר היום (חמישי) פלסטיני חמוש שניסה לחצות את הגדר מרצועת עזה לתוך שטח ישראל. החשוד נלכד לפני שהצליח לחצות את הגבול כשברשותו מטען מאולתר, רימון ושני סכינים. הוא נחקר במקום.

בשעות הערב איים דובר הזרוע הצבאית של חמאס כי "גדודי אל-קסאם והנהגת ההתנגדות עוקבים מקרוב אחרי מה שקורה בירושלים ובמסגד אל-אקצא". הוא הבהיר כי "אנו מזהירים את המתנחלים ומנהיגיהם מפני מעשה טפשי של פגיעה באל-אקצא".‎

ב'ווינט' דווח כי ממשל ביידן מודאג מאוד מהתחממות אפשרית בירושלים ומקיומו של מצעד הדגלים ביום שלישי, יומיים אחרי ההשבעה של הממשלה החדשה. האמריקנים מזהירים שההתחממות בירושלים עלולה להוביל להסלמה נוספת לא רק במזרח העיר, אלא גם בשאר ישראל – ואף לחידוש הלחימה מול רצועת עזה.

נודע כי ממשל ביידן מעביר לישראל מסרים שלפיהם הוא מצפה להימנע מצעדים שילהיטו את הרוחות, ובמיוחד ממה שהוא מכנה "פרובוקציות של הימין הקיצוני". מסרים ברוח זו הועברו לשר הביטחון בני גנץ, שאמור להישאר בתפקידו גם בממשלה החדשה.

ב'כאן חדשתות' דווח הערב כי נחשפה מנהרה שחפר חמאס מתחת לבית ספר יסודי של סוכנות האו"ם אונר"א, בשכונת זייתון בעיר עזה.בתיעוד שהגיע לידי כאן חדשות נראה פתח המנהרה, שנמצא כמה מטרים מתחת למגרש של בית הספר, שבו מתקיימות בשגרה פעילויות ספורט, פנאי ומסדרי בוקר של ילדים.

המנהרה נחשפה לאחר שחור נפער בחצר בית הספר כתוצאה מפגיעת טיל, או רסיס טיל, במסגרת תקיפה של צה"ל, ככל הנראה בשבוע הראשון של מבצע "שומר החומות". פיר המנהרה נמצא כ-7 מטרים מתחת לחצר בית הספר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים