שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חמישה הרוגים בתאונות דרכים תוך 8 שעות
יממה קטלנית
חמישה בני אדם נהרגו, ושבעה נוספים נפצעו בתאונות קטלניות ברחבי הארץ. על פי עמותת אור ירוק, ישנה עליה של 31% במספר ההרוגים בהשוואה לשנה שעברה
תגיות:
התאונה בכביש 44 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתוך כמה שעות, חמישה בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) בתאונות דרכים ברכבי הארץ. סמוך לשעה 22:00, נער בן 17 מת מפגיעת רכב בכביש 40 סמוך לשכונת שערייה בפתח תקווה. באותה השעה, שני גברים נהרגו בהתנגשות שני אופנועים בכביש 44 סמוך לאזור. בשעות הלילה, צעיר בן 22 נהרג בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך לזכרון יעקב, ובשעת בוקר מוקדמת נהרג רוכב קורקינט בן 35 בתל אביב.

רוכב קורקינט בן 35 בתל אביב

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 05:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פצוע מחוסר הכרה ברחוב יהושע בן נון פינת ז'בוטינסקי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 35.

פראמדיקית מד"א מרלן בריצנסקי סיפרה: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה מדממת ומחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בן 22 סמוך לזכרון יעקב

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 01:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ת.ד בכביש 4 סמוך לזכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בן 22 ומפנים לבי"ח 4 פצועים, בהם: אישה כבת 25 במצב קשה עם חבלת בטן לבי"ח הלל יפה ו-3 פצועים לבי"ח רמב"ם, מהם גבר בן 35 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם, אישה כבת 20 במצב בינוני-קשה עם חבלות בפלג גופה העליון וגבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלת בטן.

פראמדיק מד"א ליאור אלמקייס סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה, הרכב עם חמשת הנוסעים התנגש בגדר ההפרדה בשול הדרך הימני. נהג הרכב, צעיר בשנות ה 20 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים וסובל מפגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. ארבעת נוסעי הרכב שכבו על הכביש כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבתי החולים הלל יפה ורמב"ם כשמצבם קשה ובינוני".

2 רוכבי האופנוע

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 21:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת אופנוע בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ב 2 רוכבי אופנועים כבני 35 שבסופן נקבע מותו של אחד מהפצועים והשני פונה במצב קשה לבי"ח שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם, שם נפטר מפצעיו.

החובשים של מד"א אלי ריימונד ויוסף נהון שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בזירת תאונה קשה מאוד עם מעורבות 2 אופנועים. הרוכבים שכבו במרחק רב אחד מהשני כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בשניהם. הפציעה של אחד מהרוכבים הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו בזירת התאונה וכאשר ליבו של הפצוע השני שב לפעום פינינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים כשהוא מונשם".

נער בן 17

בשעה 21:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 40 סמוך לשעריה. חובשים ופראמדיקים של קובעים את מותו של גבר כבן 30.

פראמדיקית מד"א גלי סופר וחובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הנתיב השמאלי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה במרחק של עשרות מטרים מהרכב. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהגת הרכב שהייתה מעורבת בתאונה לא נזקקה לטיפול רפואי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים