שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חנויות מילקשייק נפתחו בערים החרדיות לתקופה מוגבלת
פעילות מפתיעה של טרה
קונים ממשקאות החלב של טרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית, מגיעים לאחת מחנויות הפופ אפ של טרה מילקשייק בירושלים או בבני ברק ומקבלים במקום מילקשייק מרענן, קר וטעים!
מילקשייק טעיםםם (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

קונים ממשקאות החלב של טרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית, מגיעים לאחת מחנויות הפופ אפ של טרה מילקשייק בירושלים או בבני ברק ומקבלים במקום מילקשייק מרענן, קר וטעים!

אוהבים מילקשייק? אוהבים משקאות חלב בכשרות מהודרת? זה הזמן ליהנות גם וגם! לקראת פורים פעילות 'טרה מילקשייק' יוצאת לדרך ואתם יכולים לקבל מילקשייק מרענן, קר, טעים ומפנק.

קנו שניים ממגוון משקאות החלב של טרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית, הגיעו עם חשבונית הקנייה לאחת מחנויות הפופ אפ של טרה מילקשייק בירושלים או בבני ברק ותקבלו במקום מילקשייק אישי בטעם שתבחרו על בסיס משקאות החלב של טרה.

המוצרים המשתתפים בפעילות: משקאות החלב של טרה בטעמים שוקו, בננה, וניל עוגיות, מוקה, אגוזים ואייס קפוצ'ינו והמשקאות האישיים שוקו ובננה. עבור 2 בקבוקי 1 ליטר או 4 בקבוקי משקאות אישיים שמרו את החשבונית הקנייה ותוכלו לקבל גביע מילקשייק מפנק.

הפעילות תתקיים בימים שלישי עד חמישי ה' עד ז' באדר ב' 8/3 עד 10/3 בדוכני טרה מילקשייק בבני ברק ובירושלים.

חפשו אותנו בירושלים בקניון רמות, קומה ב' בין השעות אחת עשרה בבוקר לתשע וחצי בערב, ובבני ברק ברחוב רבי עקיבא 58 בין השעות אחת עשרה בבוקר לאחת עשרה בלילה. שימו לב, בין השעות שלוש לארבע אחר הצהריים, דוכני טרה מילקשייק בבני ברק ובירושלים בהפסקה ואינם פעילים.

מחכים לכם עם מילקשייק טעיםםם במיוחד בשבילכם, וכמובן אל תשכחו להביא את החשבונית!

את משקאות החלב של טרה בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ניתן להשיג בנקודות המכירה המובחרות ברחבי הארץ

לפרטים חייגו: 6176* או לחצו כאן!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים