שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » נתניהו הכריז על הקמת ישוב חדש בעוטף עזה
"חנון"
הממשלה אישרה הבוקר להקים יישוב חדש בעוטף עזה • היישוב יוקם במועצה שדות נגב והוא צפוי לאכלס כ-500 משפחות • שמו הזמני של היישוב יהיה "חנון" על שם ואדי חנון
יוקם ישוב חדש בעוטף עזה | צילום: Nick Brundle, שאטרסטוק
צילום: איתי בית און, לע"מ

הממשלה אישרה הבוקר להקים יישוב חדש בעוטף עזה. היישוב יוקם במועצה שדות נגב והוא צפוי לאכלס כ-500 משפחות. מיקומו, מזרחית לישוב כפר עזה, כשבעה קילומטרים מגבול עזה ושמו הזמני של היישוב יהיה "חנון" על שם ואדי חנון.

על פי התכנית שהגיש שר השיכון יואב גלנט, הקמתו באזור זה תסייע בחיזוק יישובי העוטף ותספק מענה ישראלי לאיומים הביטחוניים, וכן תמשיך לענות על הביקושים לדיור באזור עוטף עזה בכללותו.

היישוב צפוי להיות קהילתי ויהיה מעורב בין דתיים וחילוניים. עוד נכתב בתכנית, כי "הקמתו תסייע בהגדלת מספר התושבים באזור ותגדיל את אופציות הקליטה למשפחות צעירות".

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "אני מביא היום להחלטת הממשלה החלטה על הקמת יישוב חדש בעוטף עזה. זוהי בשורה גדולה לישראל, זוהי בשורה גדולה ליישובי עוטף עזה".

עוד הוסיף נתניהו: "אנחנו ממשיכים לפתח את יישובי הדרום, לרבות המושבים והקיבוצים, אנחנו מפתחים שכונות חדשות בשדרות ובנתיבות. אני חייב להגיד לכם שיש רשימת המתנה על כל בית. זוהי ההוכחה הטובה ביותר לחוסן הלאומי שלנו".

יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'ג', בירך על ההחלטה ואמר כי "להקמת יישוב חדש בימים אלה ובעיקר, בעוטף עזה, יש חשיבות לאומית עצומה. יש בה הצהרה על נחישותה של ישראל להוסיף ולבנות ולפתח את ההתיישבות בכל חלקי הארץ. יש בהחלטה הזאת גם הצהרה על כוונתה של הממשלה להמשיך ולפתח את הפריפריה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים