שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חניון קרס בבית חולים שערי צדק בי-ם
אין נפגעים
חניון קרס היום בבית חולים שערי צדק בירושלים. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מבצעים סריקות לאיתור לכודים
קריסת חניון בבית חולים שערי צדק | צילום: דוברות המשטרה

בולען נפער היום (שני) בכניסה לחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה, אין דווח על נפגעים. במקום פועלים 7 צוותי כבאות והצלה ומבצעים סריקות לאיתור לכודים או נפגעים, וכן לאיתור רכבים שיש חשש שנקברו.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי".

"כוחות משטרה נוספים הגיעו למקום בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן אשר מקיים הערכת מצב במקום ביחד עם כלל הגורמים האחראיים לטיפול באירוע. אנו פונים לציבור הסקרנים שלא להגיע למקום שלא לצורך ולאפשר לכוחות לפעול".

כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם: "8 צוותי כיבוי, חילוץ והצלה בשיתוף יל"מ כבאות והצלה מחוז ירושלים פועלים כעת במקום. בשלב זה לא ידוע על לכודים או נפגעים, לוחמי האש בסיוע משטרת ישראל מבצעים פעולות בכדי לשלול הימצאות לכודים בבור שנפער במקום. בנוסף, לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מבצעים סריקה עם מערכות ייעודיות באזור הבולען בכדי לשלול הימצאות לכודים פוטנציאליים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים