שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חניוני חצור וכרמיאל לא יפעלו השנה
לידיעת בעלי הרכבים
לתשומת לב המגיעים להילולה ברכב פרטי: חניון כחל יחליף את חניון חצור וחניון כפר הילדים בכרמיאל, שלא יפעלו השנה
הכניסה ליישוב מירון | צילום: פישל רוזנפלד

במסגרת ההיערכות של משרד התחבורה להגעת החוגגים להילולה במירון. השנה יופעלו לטובת המגיעים להילולה ברכב הפרטי חניון כחל, וחניון צבעון. חניון כחל יחליף את חניוני הרכב הפרטי בחצור ובכפר הילדים בכרמיאל, שלא יפעלו השנה ואין להחנות בהם.

משרד התחבורה ממליץ לחוגגים להגיע להילולה במירון ולחזור ממנה ברכבות ובאוטובוסים של התחבורה הציבורית. יודגש כי בהנחיית המשטרה לא ניתן לעלות עם הרכב הפרטי אל מוקדי ההילולה בהר והנוסעים יכולים להגיע אל ההילולה מחניוני הרכב הפרטי באמצעות קווי שירות בתשלום.

קו 555 מחניון כחל וקו 666 מחניון צבעון יסיעו את החוגגים לטרמינל 1 (הטרמינל הצהוב), ממנו ניתן לעלות רגלית אל הכניסה הראשית לקבר הרשב"י. התשלום על הנסיעה יתבצע בקופות התשלום באמצעות כרטיס הרב קו. שימו לב שלא להשאיר ברכב חפצים יקרי ערך.

חניון כחל יפעל ביום חמישי ושישי, וחניון צבעון יפעל מיום חמישי עד מוצ"ש. חניון כחל ייסגר ביום שישי בשעה 13:00 לכניסת כלי רכב, ובשעה 16:00 ליציאת כלי רכב. כלי רכב שיישארו בחניון לאחר מועד זה ייגררו. חוגגים המעוניינים להישאר מאוחר יותר נדרשים להעביר את רכבם לחניון פרוד, שיפתח ביום שישי בצהריים לכלי רכב פרטיים או לחניון צבעון, הפתוח ברצף מיום חמישי ועד מוצאי שבת.

לאחר סיום התפילה בקבר הרשב"י, יש לחזור לטרמינל 1 (הצהוב) באמצעות הגשר או המנהרה שמול היציאה הראשית ממושב מירון, ומשם ניתן לנסוע חזרה לחניוני הרכב הפרטי. דיילי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה עומדים לרשותכם במוקדי המידע הפזורים באתר ההילולה. ותוכלו להסתייע בהם לקבלת כל המידע הנדרש.

השירות מהחניונים להר יחל לפעול מחר (יום חמישי) בשעה 7 בבוקר ברציפות עד יום שישי בשעה 16:00. מידע בזמן אמת על מערך ההסעות ורכישת הכרטיסים, ניתן לקבל 24 שעות ביממה במוקד מידע מירון התשפ"א 03-9411000.

נעה אבירם, ראש אגף רישוי ותח"צ במשרד התחבורה, אמרה הערב בראיון ל'קול חי' כי "השנה הגדלנו את החניונים לרכבים הפרטיים; חניון גדול בצבעון וחניון של כ-3000 מקומות בכחל שיהיה פתוח עד שישי בשעות הצהריים. אנחנו מאפשרים יציאה מהערים המרוחקות עד חצות וחצי״.

"עדיף להקדים את ההגעה כדי לא להיקלע לשעות הסמוכות לשבת. התאמנו את מועדי הנסיעות באופן שלא יהיה כל חילול שבת, לא של הנוסעים ולא של הנהגים. יהיו דיווחים בכל כלי התקשורת שיכוונו את הנוסעים, כמו כן ניתן להתעדכן במוקד המידע של משרד התחבורה".

הרב הראשי במשטרת ישראל הרב רמי רחמים ברכיהו לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״למעלה מ-4000 שוטרים מאבטחים את מבצע מירון. אני קורא לכל מי שמתכוון לשוב לביתו לשבת, לצאת ממירון לפני חצות היום כדי לחסוך חילול שבת של שוטרים. נערכים לשחרר את רוב השוטרים כדי למנוע חילול שבת״

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים