שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » חצי מיליון עסקים בעולם משתמשים ב'זום'
מסכמים שנה
סיכומי השנה והמספרים שחושפת זום מגלים התרחבות משמעותית כפלטפורמת תקשורת מאוחדת לארגונים. חלק מהנתונים על היקפי השימוש בעסקים ובארגונים, בהחלט מעניינים
מטה חברת 'זום' | צילום: Tada Images, שאטרסטוק

לאורך משבר הקורונה, הפכה זום לשם פועל במירוץ להישאר מחוברים. הסיכומים המספריים ונתוני 2021 מחזקים את התחושה: על פי החברה, חצי מיליון עסקים, ארגונים ומוסדות חינוך וממשל ברחבי העולם בחרו בזום עבור התקשורת הקריטית שלהם: 70% מהחברות הללו נמצאות ברשימת Fortune 100, יותר ממחצית מהן נמצאות ברשימת Fortune 500 ו- 85% מהן מככבות ברשימת Forbs Cloud 100, הרשימה היוקרתית של חברות הענן הפרטיות המובילות בעולם.

״ב-18 החודשים האחרונים עברנו ממי שידועה כ-Killer App של התעשייה עם מוצר ועידת הווידאו שלנו לפלטפורמה של ממש וכיום יש עסקים בשווי מיליארדי דולרים שנבנים על גבי זום", אומרת ג'נין פלוסי, סמנכ״לית השיווק של זום. ״מה שמעניין זה שאנו רואים יותר ויותר חדשנות שיוצאת מתעשיות שהיסטורית היו תמיד מעט איטיות יותר באימוצה, כמו בבריאות, שירותים פיננסיים וחינוך. צוותי עבודה בכל רחבי העולם משתמשים בנו כיום כדי לאפשר צורות עבודה היברידיות, לימודים מרחוק, שירותי טלה-רפואה והפקת אירועים בדרכים חדשות לחלוטין. החברה צמחה מפתרון לוועידות וידאו שכולם מכירים לפלטפורמת תקשורת מאוחדת שמספקת בסיס שבעזרתו ארגונים יכולים לצמוח, לחדש ולהשיג יותר״.

לדברי פלוסי, מספר מרשים של תעשיות מפתח אימץ את הפלטפורמה של זום. ״מוסדות פיננסיים משתמשים בזום כדי לשרת מספר הולך וגדל של לקוחות המעדיפים להתחבר דיגיטלית, ונותנים לעובדים שלהם את הגמישות לאמץ עבודה היברידית. 8 מתוך 10 הבנקים הגדולים בארה"ב משתמשים בזום, כמו גם יותר ממחצית מהבנקים הגדולים בעולם״.

פלוסי אומרת כי בתחום הטלרפואה ומערכות בריאות ככלל – כמו גם חברות פארמה-ביוטק – יש שימוש נרחב בזום, החל מביקורים וירטואליים ועד לשיתוף פעולה גלובלי. ״9 מתוך 10 בתי החולים המובילים בארה"ב, ע״פ US News & World Report, משתמשים בזום, כמו גם 8 מתוך 10 מערכות הבריאות הגדולות בארה"ב ו-7 מתוך 10 חברות התרופות המובילות בעולם".

"גם תחום החינוך, שהפך לאחד התחומים החשובים לזום, ראה אימוץ נרחב של הפלטפורמה. רבות מהתכונות של זום תוכננו מתוך מחשבה על מחנכים. 22 מתוך 25 מחוזות בתי הספר הגדולים של חינוך יסודי בארה״ב, משתמשים בזום, כמו גם 46 מתוך 50 האוניברסיטאות העולמיות המובילות וגם 98% מ-50 האוניברסיטאות המובילות בארה"ב״.

פלוסי רואה את זום ממשיכה לקחת חלק בעתיד ההיברידי עם שיחות הווידאו, ה-Zoom Phone והצ׳אט של זום. "אנשים הבינו לאורך התקופה האחרונה שיש להם אפשרות בחירה, מתי והיכן הם רוצים לעבוד, או לבלות והאם לעשות זאת פיסית או וירטואלית. אנו רוצים שתוכל למצוא בזום את כל הדרכים לתקשר עם אנשים אחרים. הרבה חידושים שמתמקדים בלקוחות שלנו ובחוויה שלהם, הולכים להיכנס לשוק בפעם הראשונה. אם חושבים, למשל, על החזרה לעבודה ומה שקורה שם, אנחנו רואים שילוב שיכלול חזרה פיזית למשרד יחד עם אירועי זום ועבודה היברידית. זה הדבר הבא מבחינתנו."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים