שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » חקירת טראמפ הפכה מאזרחית לפלילית
התובעת החליטה
זאת החקירה הפלילית השלישית נגד נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, זאת רק שלושה חודשים אחרי שעזב את הבית הלבן
תגיות:
דונלד טראמפ | צילום: Matt Smith Photographer, שאטרסטוק

משרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק הודיעה הלילה (שלישי) על פתיחת חקירה פלילית נגד חברת הענק שנמצאת בבעלותו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. התובעת הכללית לטישה ג'יימס, חוקרת אם ארגון טראמפ זייף שווי ערך של נכסי נדל"ן כדי לזכות ע"י כך בהלוואות ובהטבות מס.

"בישרנו לארגון טראמפ כי חקירתנו על הארגון איננה אזרחית בטבעה. אנחנו חוקרים כעת את ארגון טראמפ במובן הפלילי יחד עם משרד התובע הכללי של מנהטן", כך מסר בהצהרה פביאן לוי, דובר משרד התובע הכללי בניו יורק.

זאת החקירה הפלילית השלישית נגד נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, זאת רק שלושה חודשים אחרי שעזב את הבית הלבן. טראמפ טען כי החקירה שעליה פיקחה ג'יימס הדמוקרטית מונעת ממניעים פוליטיים. ארגון טראמפ טרם הגיב על ההודעה של התביעה בניו יורק.

במקביל, התובע של מחוז מנהטן, סיירוס ואנס, חוקר את ההתנהלות העסקית של טראמפ כבר במשך יותר משנתיים עוד טרום תקופת הנשיאות. הלשכה של ואנס כתבה במסמכים שהגישה לבית המשפט כי היא חוקרת "התנהלות פלילית נרחבת וממושכת" בארגון טראמפ, כולל הונאת מיסים, ביטוח וזיוף רשומות עסקיות.

התובעת ג'יימס אמרה כי היא פתחה בחקירתה לאחר שמייקל כהן, עורך דינו לשעבר של טראמפ העיד בפני הקונגרס כי הדוחות הכספיים של טראמפ זויפו כדי לחסוך כסף בהלוואות או להפחית את מסי הנדל"ן שהוא נדרש לשלם. הבדיקות והחקירות זורזו מאז שהפסיד טראמפ בבחירות לטובת הנשיא ג'ו ביידן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים