שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חרדי הותקף באלימות ע"י חילוני באוטובוס
ההסתה מחלחלת
חרדי שנסע הבוקר באוטובוס מכפר חב"ד לבני ברק הותקף באלימות ע"י חילוני שהיכה אותו באגרוף בפניו ואמר לו כי "אתם הבאתם את הקורונה לארץ"
תגיות:
הדם של החרדי המותקף | צילום: קול חי

ההסתה האנטישמית מחלחלת: צעיר חרדי, עובד 'רדיו קול חי', הותקף הבוקר (ראשון) באלימות על ידי צעיר בעל חזות חילונית במהלך נסיעה באוטובוס מכפר חב"ד לבני ברק. על פי עדות הצעיר החרדי, הבריון החילוי היכה אותו באגרוף בפניו והטיח בו: "אתם הבאתם את הקורונה לארץ". לחרדי נגרם דימום בפניו.

מהנהלת 'קול חי' נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המושמעת נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".

מ'יהדות התורה' נמסר בתגובה לאירוע התקיפה: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר. הדרך היחידה לעצור את השנאה ולנצח את ההסתה זה ג' בקלפי".

סיעת ש"ס מסרה בתגובה "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש. רק ש"ס חזקה תעצור את מפיצי השנאה ותשלח אותם לאופוזיציה".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר בתגובה לאירוע:"מדובר באירוע מזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום. אלו תוצאות של פירות הסתה כנגד המגזר החרדי שיש כבר מעל לשנה. אני קורא למשטרת ישראל לטפל בחומרת העניין ביד קשה ולהעמיד את הפוגע לדין".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בתגובה לתקיפת החרדי באוטובוס: "‏אני קורא למשטרה להיכנס באופן מיידי לתמונה, ללכוד את התוקף ולמצות איתו את מלוא חומרת הדין. אלימות חייבת להיות מחוץ לתחום".

מארגון בצלמו נמסר כי "הזהרנו כל הזמן שבסוף ישפך דם. לצערי צדקנו . ההסתה הפרועה שנשמעת מפוליטיקאים והתקשורת שוב ושוב כשקוראים לזרוק חרדים למזבלה , או לפתוח באינטיפאדה נגד חרדים זה התוצאות. אנחנו קוראים למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף הגזעני וכן לעצור מיידית את כל אנשי התקשורת שקראו לפגוע בחרדים בתקופה האחרונה. כלל שזה לא יקרה לצערנו יהיו עוד ועוד מקרי תקיפה כאלה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. כתבת את אוסף השטויות האלה לבד?
    *הערה למערכת: לא צריך לפרסם כל תגובה של מטומטם!!!

  2. זו תוצאה של התנתקות של מנהיגי הציבור החרדי ממחוייבות לחוקי המדינה .
    בכל מהלך הקורונה הצהירו כי הם אינם כפופים לחוקי והנחיות המדינה ובכך החמירו את השסע והרגשת הניכור שכעת פוגעת בציבור חרדי שלם שכן מקפיד ושומר .
    אין להם אלא לבא בטענות למנהיגיהם .
    מובן כי אין שום סיבה מוצדקת לאלימות כזו ויש להעניש בכל החומרה את האלימים .
    מקווה שהמכה יכנס לכלא למספר שנים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים