שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חרדי נפצע קשה ממכתזית – השוטרים התעלמו • צפו
מקומם
מאות חרדים החלו להפגין בשעות הערב המוקדמות ברחוב מלכי ישראל בירושלים כנגד חנות פלאפונים. המשטרה החלה לפזר את ההמונים תוך שימוש באלימות ואמצעים לפיזור הפגנות
תגיות: ,
מכת"זית בשימוש בהפגנה | צילום: איתמר כרמון-חדשות כל העולם

מאות חרדים החלו להפגין בשעות הערב המוקדמות ברחוב מלכי ישראל בירושלים כנגד חנות פלאפונים שלטענתם מוכרת מכשירים עם כשרות שאינה מקובלת עליהם. בשבוע האחרון תועד קיצוני ממאה שערים מתיז חומר המכיל ריח חריף אל תוך החנות ובתיעוד נוסף נצפו מספר קיצונים משחיתים את תכולת החנות.

בלשים של המשטרה ארבו למפגינים והחלו לבצע מעצרים לאחר שמספר מפגינים החלו לחסום את הכביש ולהתנהג באלימות כלפי השוטרים ובעל החנות. בתיעודים ברשתות החברתיות ניתן לראות את השוטרים מתנהגים באלימות רבה כלפי המפגינים. באחד התיעודים אף נראה אזרח מעיר לרכב הבלשים כי הם גרמו לנזק לרכבו ובתגובה עצרו אותו הבלשים תוך שימוש באלימות.

בשעה האחרונה הגיע למקום רכב המכת"זית והחל לפזר את המפגינים. בתיעוד המצורף ניתן לראות את המכת"זית משפריצה מים בכינון ישיר לראשו של אחד המפגינים שהוטח ארצה מעוצמת ההדף – המפגין פונה לבית החולים כשע"פ הדיווחים הוא סובל מחבלת ראש ומצבו קשה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב על התיעוד המזעזע: "אני באמת לא יודע מה חמור יותר: השימוש האלים והנוראי במכתזית או העובדה שכשהשוטרים רואים מה קרה הם פשוט בורחים מהמקום במקום להעניק לפצוע טיפול רפואי. אפנה בלנ"ד כבר מחר למירב בן ארי בדרישה לכנס דיון דחוף בוועדת ביטחון הפנים שבראשותה. אסור להשלים עם אלימות המשטרה".

ח"כ מוסי רז ממרצ הגיב: "מכתזית של המשטרה פגעה הערב במפגין חרדי בשכונת גאולה והפילה אותו לריצפה. אבקש לכנס את הוועדה לביטחון פנים של הכנסת כדי לדון בהתנהגות המשטרה כלפי מפגינים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. איפה ואיפה
    בבלפור לא שמעו ולא ראו מכתזית בפעולה
    הקצין שהיה בשטח צריך לחפש עבודה ממחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים