שיתוף
תגובות
כללי » חשד: כ-10 אסירים נוספים ידעו על הבריחה
מחדל בריחת המחבלים
במקביל לחקירת שב"כ, סוהר נחקר בחשד לשיבוש חקירה לאחר שהתברר כי בכלא נוצרו בתקופה האחרונה סתימות במערכת הביוב, והוא כאחראי על הטיפול בסתימות לא דיווח
כלא | צילום: Bigflick, שאטרסטוק

פרטים חדשים על מחדל בריחת האסירים מכלא גלבוע: לאחר העדות שמסר מפקד כלא גלבוע גונדר משנה בן שטרית, עולה כי בשב"כ חקרו 10 אסירים ביטחוניים שעל פי החשד הכירו את תכנית הבריחה של ששת הנמלטים, אולם לא התריעו על כך בפני צוות הכלא ולא דיווחו על הכוונה לברוח ממתקן הכליאה. האסירים הביטחוניים נחקרו באזהרה בשב"כ.

עוד עולה כי חרף העובדה שאסירים נוספים היו מעורבים ומודעים לתכנית הבריחה, במודיעין של השב"ס המידע הזה לא נבדק ולא היה ידוע.

במקביל לחקירת שב"כ, סוהר נחקר במשטרה בחשד לשיבוש חקירה לאחר שהתברר כי בכלא נוצרו בתקופה האחרונה סתימות במערכת הביוב, והוא כאחראי על הטיפול בסתימות לא דיווח על כך.

חרף העובדה שחברת הביובית התריעה על כמויות החול שנשטפו על ידה המידע הזה לא הדליק נורה אדומה בקרב הסוהר שקיבל את הפרטים, ולאחר חשיפת הבריחה והמחדלים הוא ניסה לתאם גרסאות מול אותם אסירים ביטחוניים בניסיון להעלים את המידע. אותו סוהר ייחקר באזהרה ככל הנראה בימים הקרובים בחשד לרשלנות ושיבוש מהלכי חקירה. זאת, כאמור, בעקבות מעשיו לאחר הבריחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים