שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חשוב למנוע את האסון הבא במירון"
כהנא למשפחות
נציגי פורום משפחות הרוגי מירון בפגישה עם השר לשירותי דת הנכנס מתן כהנא: "נותרו עוד 338 יום להילולת ל"ג בעומר הבא והמחדלים בעינם עומדים"
נציגי פורום משפחות הרוגי מירון בפגישה עם השר לשירותי דת הנכנס מתן כהנא | צילום: דוברות

בשעה האחרונה נפגשו נציגי פורום משפחות הרוגי מירון עם השר לשירותי דת הנכנס מתן כהנא והעלו בפניו את נושא המטרה העליונה שמעבר לועדת החקירה, הלאמת מתחם ציון הרשב"י על כל אגפיו עוד טרם אירועי ל"ג בעומר תשפ"ב.

ישראל דיסקינד אחיו של שמחה בונים דיסקינד ז"ל אמר לשר: "אנחנו עומדים בימים אלה כאובים נוכח האבסורד הלא נתפס בו טרם ננקפה אצבע למען מניעת האסון הבא, 46 ימים עברו מאז אותו יום מר ונמהר ושעון החול הולך ואוזל, בעוד 338 יום יתקיימו אירועי ל"ג בעומר הבא, שנים שהכתובת הייתה על ההר, ולצערנו הכתובת עדיין על ההר".

השר הודה לנציגים על שהגיעו לפגוש אותו עם כניסתו לתפקיד. "קודם כל תודה שהגעתם, זו פגישת העבודה הראשונה שאני מקיים כשר לשירותי דת ולא בכדי. האסון במירון מזעזע ולנו כשליחי ציבור יש את החובה כלפיכם שהנושא יתוחקר והלקחים יופקו. ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת האסון האזרחי החמור ביותר שידעה מדינת ישראל, קום תקום".

"מה שחשוב מבחנתי הוא למנוע את האסון הבא. כפי שישראל אמר, בעוד 338 יום תתקיים במירון הילולת רבי שמעון והתפקיד שלי הוא לוודא שהאירוע יעבור בשלום וכל המשתתפים יחזרו הביתה בריאים ושלמים.
בכוונתי לעשות כל מה שדרוש כדי שהאירוע הבא במירון יעבור בשלום".

לאחר הפגישה מסרו מפורום המשפחות כי "מיותר לציין כי אין בכוונתנו לתפוס צד בוויכוח הפוליטי, עבדנו עד היום בשיתוף פעולה עם נציגי המפלגות החרדיות בכנסת וכך נמשיך, יחד עם זאת אנו מברכים על כל סיוע מצד נבחרי ציבור אשר נרתמים למען מניעת האסון הבא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים