שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » חשש בקרב המשקיעים לאחר המשבר באול-יר
נדל"ן מניב
ספנסר אקוויטי המשכירה דירות בברוקלין מציעה פירעון מיידי של כ-35% מסדרה א' כנגד הגמשת אמות המידה הפיננסיות • לספנסר חוב של כ-700 מיליון דולר ארה"ב
פרויקט של ספנסר | צילום: אתר החברה

ספנסר אקוויטי, חברת נדל"ן מניב הפעילה בשוק המגורים המסובסד (HUD) בברוקלין וברונקס, מציעה לבצע פירעון מוקדם מיידי של כ-35% מיתרת האג"ח סדרה א', במחיר של 1.07 ₪ עבור כל 1 ₪, כנגד הגמשת אמות המידה הפיננסיות בשטר הנאמנות של הסדרה.

בבעלות ספנסר 2,725 דירות להשכרה בתפוסה של 96% וכן רכוש נדל"ני נוסף בשווי הוגן כולל של 970 מיליון דולר ארה"ב.

סך ההתחייבויות מגיע לכ-700 מיליון דולר וההון העצמי מוצג בכ-400 מיליון דולר. לחברה מזומנים בהיקף 85 מיליון דולר וחלויות שוטפות של אג"ח בסך כ-40 מיליון דולר.

הפסדים בשנתיים האחרונות

בשנתיים האחרונות מציגה החברה הפסדים שוטפים וב-9 החודשים הראשונים של 2020 ספגה הפסד של כ-9 מיליון דולר, לעומת הפסד של 27 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות המימון ב-9 החודשים הראשונים של 2020 הגיעו לכ-23 מיליון דולר, כאשר סך ההכנסה מנדל"ן הסתכמה ב-39 מיליון דולר. ה-FFO השנתי הסתכם ב-12.6 מיליון דולר בלבד.

יצוין, כי חברת הנדל"ן האמריקאית אול-יר הולדינגס, הפועלת בשוק הדירות להשכרה בברוקלין, הודיעה בחודש האחרון כי היא נאלצת לעצור תשלומי אג"ח לנוכח משבר הקורונה. יתרת חוב האג"ח של אול-יר מסתכמת ב-2.3 מיליארד שקל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים