שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » טבע במו"מ לייצור חיסונים לקורונה
המנכ"ל חשף
חברת טבע הישראלית הודיעה כי היא מנהלת משא ומתן עם חברות תרופות בעולם שמייצרות חיסונים לקורונה בנוגע לשיתוף פעולה בנושא
תגיות: ,
טבע | צילום: JHVEPhoto, שאטרסטוק

מנכ"ל חברת טבע, קאר שולץ, אמר היום (רביעי) לסוכנות הידיעות רויטרס כי החברה, הגדולה בתחומה בעולם, נמצאת במשא ומתן על ייצור חיסונים למחלת הקורונה. עוד הוא אומר כי בכוונת החברה לסייע בייצור חיסונים שאושרו – וגם כאלה שעומדים לקבל אישור מה-FDA.

המגעים החלו לאחר שהחברה פנתה ליצרניות חיסונים במטרה לסייע בתהליך – ולאחר שקיבלה בעצמה פניות מחברות שונות. "קיימנו כמה וכמה דיונים עם מפתחי החיסון המקורי לנגיף. עוד לא הגענו להחלטה סופית בנושא", אמר שולץ לאחר שהחברה חשפה את דו"ח הרווחים הרבעוני שלה.

"באופן עקרוני, אנו רואים בחיוב את האפשרות לתרום למלחמה בנגיף על ידי ייצור של חיסונים שאושרו לשימוש וכאלו שקרובים לכך", אמר שולץ. הוא הוסיף כי טבע, חברת התרופות הגנריות הגדולה ביותר בעולם, קיבלה הצעות והציעה הצעות לכמה וכמה יצרנים בתחום החיסונים.

שולץ אמר מוקדם יותר היום כי "ב-2020 טבע המשיכה לספק תרופות חיוניות למיליוני מטופלים ברחבי העולם מדי יום, ולמרות אתגרי מגיפת הקורונה, חווינו השפעה מינימלית על שרשרת האספקה, תכניות המו"פ והשקות המוצרים שלנו. בעקבות תוצאות טובות ברבעון הרביעי, עמדנו בכל מרכיבי התחזית השנתית ל-2020".

"עם המבט לעתיד, אנו נמשיך לבצע אופטימיזציה בשרשרת התפעול שלנו, בפורטפוליו ובצבר המוצרים, לשפר את הרווחיות ולייצר מזומנים, בעת שאנו ממשיכים במסלול כמתוכנן, להחזיר את חובנו ולעמוד ביעדים הפיננסיים ארוכי הטווח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים