שיתוף
תגובות
חדשות » סביבה » טבע משיקה איגרות חוב צמודות יעדי קיימות
לראשונה בעולם
טבע הופכת לחברת התרופות הראשונה בעולם המנפיקה איגרות חוב צמודות יעדי קיימות, הקשורות הן לאיכות הסביבה והן לגישה לתרופות לאוכלוסיות מוחלשות
תגיות: ,
טבע | צילום: JHVEPhoto, שאטרסטוק

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE and TASE: TEVA) הודיעה על התחייבויות שאפתניות הנוגעות לשניים מהאתגרים הגלובליים הגדולים ביותר של ימינו – גישה לתרופות ומשבר האקלים. התחייבויות אלה נקשרות לאגרות חוב צמודות יעדי קיימות בסך של 5 מיליארד דולר, עליה הודיעה החברה. אגרות חוב אלה קשורות לשלושה יעדים, בהם הפחתה של 25% בפליטת גזי חממה (GHG) במכלולים 1 ו-2 וגידול של 150% בגישה לתרופות חיוניות לחולים במדינות בעלות רמת הכנסה נמוכה ובינונית, עד סוף שנת 2025.

"חלק מרכזי במאמצים שלנו לקידום נושאים כמו איכות הסביבה, התנהלות חברתית אחראית וממשל תאגידי תקין (ESG) הוא לסייע לעולם בדרכים המאפיינות אותנו מתוקף העמדה הייחודית שבה אנחנו נמצאים", אומר קאר שולץ, מנכ"ל טבע. "עבור טבע המשמעות הינה למנף את תיק התרופות החיוניות המגוון והמקיף שלנו כדי להרחיב את הגישה לתרופות לחולים במדינות בעלות רמת הכנסה נמוכה ובינונית, כמו גם לפעול להפחתת פליטת גזי חממה במסגרת הפריסה התפעולית הגלובלית שלנו. המאמץ הזה ממחיש את המחויבות של טבע ליעדים אלה ומאיץ את ההשפעה שיש לנו".

טבע היא חברת התרופות היחידה בעולם המקשרת הן יעדים חברתיים והן יעדים סביבתיים לאג"ח שלה. בנוסף ליעדים צמודי הקיימות של הפחתת פליטת גזי החממה מכלולים 1 ו-2 (Scope 1 ו-Scope 2) הקשורים לאג"ח, טבע הכריזה לאחרונה על יעד גלובלי לשנת 2030 לפיו היא שואפת להפחית את פליטת גזי החממה מכלול 3 ב-25%. שני היעדים הסביבתיים האלו יחד שואפים להפחית את פליטת גזי החממה לאורך שרשרת הערך של טבע בהתאם להסכם האקלים של פריז.

יעדיה החדשים של טבע בנושא הנגשת תרופות כוללים גידול של 150% הן במספר התרופות הנרשמות והן במספר המוצרים המסופקים באמצעות תוכניות ייעודיות לשיפור הנגישות במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית. היעדים מכסים טיפולים הנמצאים ברשימת התרופות החיוניות של ארגון הבריאות העולמי – שטבע היא הספקית המובילה שלהם – אשר מקדמת גישה לטיפולים היעילים, הבטוחים והחסכוניים ביותר.

שתי חוות דעת חיצוניות (SPO) אימתו את מסגרת המימון המקושרת ליעדי הקיימות של טבע. ISS ESG, אחת מהספקיות המובילות בעולם לפתרונות ESG לבעלי מניות, סיפקה חוות דעת חיוביות (SPO) על התאמת המסגרת עם עקרונות האג"ח צמודות יעדי קיימות של איגוד שוקי ההון הבינלאומי (ICMA). ארגון ה-Access to Medicine Foundation, ארגון עצמאי ללא מטרות רווח המתמקד בגישה לתרופות במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית, סיפקה את חוות הדעת (SPO) הסופית שכיסתה את הרלוונטיות והתועלת החברתית של יעדי נגישות לתרופות של טבע.

בכוונת טבע לדווח ולבקר חיצונית את ביצועיה אל מול כל אחד מיעדיה במסגרת דוח ה- ESG השנתי שלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים