שיתוף
תגובות
חדשות » טבריה: נפתח חוף נפרד לתקופת בין הזמנים
בין הזמנים
עם תחילת תקופת 'בין הזמנים', בו יוצא הציבור החרדי לחופשת תלמידי הישיבות פתחנו היום (שני) חוף נוסף לציבור החרדי דתי, ואלו המעוניינים ברחצה נפרדת, בחוף גולן
הכנרת | צילום: graceenee, שאטרסטוק

שרת הפנים איילת שקד: "חופי הרחצה הם הבילוי המשפחתי והעיקרי הנפוץ ביותר בחופשת הקיץ ובעיקר בתקופת "בין הזמנים", הקצאת חוף נפרד נוסף באזור הכנרת יסייע לציבור הדתי והחרדי בבילוי בחופי הים ויקטין את הסכנה בטביעות. אני קוראת לכל הרוחצים – שימו לב, לא רוחצים בחוף ללא מציל, שמרו על חייכם וחיי קרובכם. אני מאחלת לכם רחצה בטוחה ומהנה".

עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת אומר כי, חופי איגוד ערים כינרת ערוכים לקבלת הקהל הרב הצפוי בתקופת "בין הזמנים" וכי כחלק מההערכות יפעלו שירותי ההצלה מידי יום ועד סוף חודש אוגוסט עד השעה 19:00 בערב וכי תוגברו כוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי, "כמו כן, פועל מוקד 'כינרת בטוחה', המקבל עדכונים שוטפים ממצלמות האבטחה, המשדרות מכלל החופים לאורך כל היממה, בכדי לדאוג לביטחון הנופשים" אומר גרינבאום ומבקש מהציבור להיות סבלני בתקופה זו, בכניסה ובשהייה בחופים, וכן עקב התנועה הרבה הצפויה בכבישי בסובב כינרת. 

בחוף גולן (מקטע 13) של איגוד ערים כינרת הוסדרו תשתיות זמניות על מנת לאפשר רחצה בהפרדה במקטע חוף נוסף על זה הקיים בחוף כינר. החוף הנפרד הנוסף, יוקצה לציבור החרדי בפרט ולכל אזרח בכלל, שירצה לשהות בחוף מופרד בהתאם להנחיות ההפרדה בחוף. 

הקצאת החוף אושרה במשרד הפנים ובמועצת איגוד ערים כינרת וזאת עקב מחסור בחופים נפרדים זמינים לציבור הדתי חרדי בכינרת. ההפרדה בחוף תתקיים לתקופה מוגבלת של 'בין-הזמנים', החל מהיום 8.8.22 ועד ה-27.8.22.

באיגוד ערים כינרת מזכירים לציבור המגיע לנפוש בחופי הכינרת, כי כל חופי איגוד ערים כינרת הינם חופים שקטים, בהם אסורה השמעת מוסיקה ושימוש במגברים. האיגוד קורא לנופשים בחופים להיעזר בסבלנות בכבישים ובחופים, להישמע להוראות המצילים וצוות החופים, להיות מתחשבים ואדיבים כלפי כלל הציבור המעוניין לנפוש בחופים בימי הקיץ, לרחוץ רק בחופים מוכרזים בהם קיימים שירותי הצלה, לא להיכנס למים עם אביזרי ציפה (מזרונים, אבובים וכד') עקב סכנת היסחפות, לשתות הרבה מים, לחבוש כובעים ולהקפיד על שמירה אקטיבית על הילדים בחוף ובמים. 

עוד מציינים באיגוד ערים כינרת, כי צוות מנהלי החופים, צוותי הניקיון וההסברה עושים רבות בכדי שלכל הנופשים יהיו חופים נקיים ומבקשים להשליך את האשפה לפחים המיועדים לכך ולא להשאיר אשפה בשטח, המזהמת את המים והסביבה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים