שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » טויוטה ראב 4 ועכשיו בגרסת פלאג אין הייבריד
2021
יבואנית טויוטה בישראל החלה בשיווק גרסה היברידית-נטענת לרכב הפנאי הקומפקטי הפופולרי, העיצוב אינו שונה בהרבה מהדגם הקודם, והוא ימכר בגרסת גימור אחת
טויוטה ראב 4 2021 פלאג אין הייבריד | צילום: Robert Bodnar T, שאטרסטוק

אחד הדגמים הפופולארים והמוצלחים של טויוטה  הוא ג'יפ הפנאי ה-ראב 4 פלאג-אין שהוצג לראשונה בנובמבר 2019, וכעת הנציגות הישראלית מתחילה לשווקו. הראב 4 פלאג-אין הייבריד ישווק ברמת גימור אחת ובמחיר של 254,900 שקלים, מחיר הגבוה ב-72,000 שקלים מגרסת הכניסה של הראב 4 ההיברידי וב-15,000 שקלים לעומת רמת האבזור הדומה של הדגם ההיברידי.

גרסה זאת, כמו ההיברידית הרגילה, מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי 2.5 ליטר המייצר 184 כ"ס, וגם לה כמו לכפולת ההנעה 2 מנועים חשמליים, ואלה מייצרים 180 כ"ס לתפוקה משולבת של 306 כ"ס; בגרסה ההיברידית הרגילה הנתונים הם 178 כ"ס בבנזין, 118 כ"ס במנועים חשמליים, 222 כ"ס בהספק המשולב.

משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.0 שניות (8.1 שניות בהיברידי כפול ההנעה הרגיל), והמהירות המרבית 180 קמ"ש.  

טווח הנסיעה החשמלי עומד על 75 ק"מ וקצב הטעינה (בעמדת טעינה AC) עומד על כשעתיים וחצי. צריכת הדלק המשולבת עומדת באופן מפתיע על 100 ק"מ לליטר, כלומר במידה וניצלתם היטב את 75 הק"מ המוצהרים ינצל הראב 4 PHEV ליטר אחד ל-15 ק"מ – כך על פי נתוני היצרן.

הראב 4 פלאג אין ישווק ברמת הגימור E-Motion אך מלבד השם היא אינה זהה לרמת הגימור בעלת השם הזהה של הגרסה ההיברידית הרגילה.

בגזרת העיצוב,  גריל ומסגרות פנסים כהים, חישוקי 19 אינץ' באפור או שחור ועוד. בתא הנוסעים מושבים דמויי עור בדוגמת מעויינים, מסך מגע 9 אינץ' עם תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים, שקע 220 וולט בתא המטען, דלת תא מטען חשמלית, תצוגה עילית, שלל שקעי טעינה והרשימה ממשיכה.

מערכות הבטיחות המתקדמות, גם הן בהיקף המלא. זיהוי דו גלגלי והולכי רגל ביום ובלילה, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לסנכרון עם קורא תמרורי מהירות, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה והתרעה למניעת שכחת ילדים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים