שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » טורקיה וספרד יקלטו תיירים ללא בדיקות ובידוד
בקרוב
טורקיה הודיעה כי החל מתאריך- 15 מאי 2021, לא תידרש בדיקת קורונה לנכנסים למדינה, בספרד הודיעו כי הם יפעילו את הדרכון הירוק ומחוסנים יוכלו להיכנס למדינה
מדריד, ספרד | צילום: Eszter Szadeczky-Kardoss, שאטרסטוק

טורקיה הודיעה כי החל מתאריך- 15 מאי 2021, לא תידרש בדיקת קורונה (PCR) לנוסעים הנכנסים לטורקיה מישראל. ההודעה מתייחסת לכל הנוסעים המגיעים מהארץ מחוסנים ולא מחוסנים.

חברת טורקיש איירליינס עדכנה אתמול כי בנוסף, גם נוסעים המגיעים מ-הונג קונג, סין, טאיוואן, ויאטנם, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור, תאילנד, דרום קוריאה, יפן, בריטניה, לטביה, לוקסמבורג, אוקראינה ואסטוניה, אינם זקוקים יותר להציג בדיקת PCR בהגיעם לטורקיה.

גם ממשלת ספרד, הודיעה כי עד חודש יוני הדרכון הדיגיטלי הירוק יופעל, ויאפשר לתיירים המחוסנים להיכנס לספרד, כולל לאיביזה ולאיים הבלאריים, בלי בדיקות ובלי חובת בידוד.

שר התיירות של ספרד, רייס מרוטו, הצהיר במסיבת עיתונאים כי הדרכונים יאפשרו למדינה “להיפתח מחדש בבטחה” ולדאוג ל'ניידות בטוחה' לכל התיירים הזרים.

כידוע בספרד תיירות היא אחד הענפים החשובים, במיוחד באיביזה. בשנת 2019 הגיעו לספרד כ-80 מיליון תיירים, ותעשיית התיירות מספקת יותר מ-12% מהתמ”ג של המדינה.

האי איביזה, נפגע מאוד מההשלכות החמורות של מגפת הקורונה, בעקבות שינויים תכופים במגבלות. עם זאת, השעיית הפעילות גם נתנה זמן לסידור וארגון מחודש, ובאיביזה מצפים לקיץ עמוס בתיירים שיגיעו לאי מכל רחבי העולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים