שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » טיסה מסחרית ראשונה מדובאי תנחת בנתב"ג
היסטוריה
הבוקר בסביבות 11:30 צפויה לנחות בנתב"ג הטיסה הראשונה של חברת הלואו קוסט האמירתית FZ1163 Flydubai , רה"מ נתניהו צפוי להגיע לנתב"ג כדי לקבל את פני הטיסה
מטוס של פליי דובאי | צילום: AirP72, שאטרסטוק

קו איחוד האמירויות-ישראל יוצא לדרך: הבוקר בסביבות 11:30 צפויה לנחות בנתב"ג הטיסה הראשונה של חברת הלואו קוסט האמירתית FZ1163  Flydubai , כאשר טיסה זו אמורה להוות ולסמן את תחילת הפעלת הטיסות המסחריות בין שתי המדינות. ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להגיע לנתב"ג כדי לקבל את פני הטיסה ההיסטורית.

כזכור, הטיסה היא תוצאה של הסכם התעופה שנגזר מהסכם הנורמליזציה בין שתי המדינות, שבא בעקבות הסכם הנורמליזציה, ועל פיו יתאפשרו 28 טיסות נוסעים שבועיות בין ערי האמירויות לנתב"ג, וכן יתאפשרו טיסות שכר ללא הגבלה בין האמירויות לנמל רמון שבאילת. בנוסף, יתאפשרו 10 טיסות מטען שבועיות בין המדינות.

כזכור, ביום שני השבוע הודיעה גם חברת אל-על על השקת קו התעופה בין נמל התעופה בן גוריון לדובאי. החברה הודיעה כי תפעיל 14 טיסות שבועיות לנסיכות, במחיר התחלתי של 299$ לכרטיס. החברה הודיעה שתפעיל שלוש טיסות בימי ראשון וחמישי, ושתי טיסות בכל אחד משאר ימי השבוע. עוד נמסר בהודעה רשמית מטעם החברה שהטיסות יתבצעו במטוסי ה-900-737 ובמטוסי הדרימליינר 787 החדישים.

והרי כידוע עדיין נדרשת ויזה בכניסה לדובאי? אז השבוע גם סיכמו משרדי החוץ של שתי המדינות על הסדר ביניים במסגרתו חברות התעופה הישראליות יסדירו בהליך ייעודי אשרה אלקטרונית לכלל הנוסעים הישראלים על טיסותיהם. שר החוץ גבי אשכנזי, שוחח עם עמיתו האמירתי בניסיון לאפשר לישראלים להגיע לאמירויות עוד בטרם יכנס ההסכם הרשמי לתוקף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים