שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » טיסה מסחרית ראשונה מתל אביב לאמירויות
היסטוריה
כ-170 אנשי עסקים ותיירים ישראלים עלו בצהריים על הטיסה הראשונה שיצאה אי פעם מנתב"ג לאיחוד האמירויות ותשוב ארצה בתום ביקור בן ארבעה ימים
איש התיירות אפרים קמיסר על המטוס בדרכו לאמירויות | צילום: יח"צ

תכונה גדולה והתרגשות רבה נרשמה היום בנתב"ג, עם המראת הטיסה המסחרית הראשונה מתל אביב לדובאי -טיסה היסטורית של חברת Fly Dubai שאורגנה ע"י חברת סאבה האמירתית וגאיה תיירות ושווקה ע"י איש התיירות אפרים קמיסר.

170 אנשי עסקים ותיירים ישראליים עלו בשעות הצהריים על טיסה מספר FZ8194, כאשר רק שלוש שעות ועשרים דקות מפרידות מתל אביב לדובאי, רובה מעל המרחב האווירי של סעודיה.

יעקב סבא, איש עסקים אמירתי, ואבי פיין, בעליה של חברת גאיה תיירות, חברו יחד להביא את הטיסה המסחרית הראשונה וההיסטורית מתל אביב לדובאי. חברת Fly Dubai שולחת את מטוס 737-800.

טיסה מסחרית ראשונה מישראל לדובאי | צילום: יח"צ

הטיסה המיוחדת שווקה בתוך שלושה ימים, וכחלק מאתגרי התקופה נערכו המשווקים עם רשימת ההמתנה של כמה עשרות נוסעים, שחלקם הוקפצו אם וכאשר נוסעים רשומים יישלחו לבידוד. ואכן במהלך הלילה ירדו 2 נוסעים מהרשימה ושניים אחרים קודמו במקומם.

המשלחת העסקית (דרכונים ישראליים) כולל אנשי ממשל ישראליים, גופי תעופה ותיירות, נציגים של החברות הגדולות במשק המבקשים לתקוע באמירויות, רגע לפני שכל ישראל מגיעה לשם. המשלחת תשהה ארבעה ימים בדובאי, באירוח רשת מלונות הייאט, שאף תגיש לראשונה ארוחת בוקר כשרה למהדרין בכשרות רב הקהילה ושליח חב"ד, הרב לוי דוכמן. המשלחת תשוב ארצה כעבור ארבעה ימים בטיסה ישירה לתל אביב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים