שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » טיסות מסחריות על-קוליות עד שנת 2029
יונייטד איירליינס
החברה תרכוש 50 מטוסי 'אוברטור' על-קוליים מחברת 'בום סופרסוניק' ותכשיר אותם להטסת נוסעים במהירות כפולה ממטוסי הנוסעים המהירים של היום
מטוס של יונייטד איירליינס. אילוסטרציה | צילום: Matheus Obst, שאטרסטוק

יונייטד איירליינס החלה במהלך, שמאפשר קפיצת מדרגה משמעותית בתעופה הבינלאומית באמצעות החזרת מהירויות על-קוליות לענף התעופה. יונייטד איירליינס חתמה לאחרונה על הסכם מסחרי עם חברת התעופה האווירית 'בום סופרסוניק', שהמטה שלה בדנבר, להוספת מטוסים לצי הגלובלי שלה. כך הובא באתר 'פספורט ניוז'.

על פי ההסכם, יונייטד תרכוש 15 מטוסים מדגם 'אוברטור', ומחירו של כל מטוס הוא 200 מיליון דולר, וחברת התעופה תתאים אותם לצרכיה. במסגרת ההסכם יונייטד תרכוש בהמשך 35 מטוסים נוספים מדגם זה.
יונייטד ו'בום סופרסוניק' יעבדו יחד על עמידה בדרישות הבטיחות והקיימות של המטוס. ה’אוברטור’ צפוי להיות המטוס המסחרי הגדול הראשון, שיפיק אפס פחמן נטו מהיום הראשון, המותאם להפעלת דלק תעופה בר קיימא.

המטוס אמור לצאת לדרך בשנת 2025, להתחיל לטוס בשנת 2026 וצפוי להטיס בשנת 2029 נוסעים במהירות כפולה ממטוסי הנוסעים המהירים של היום. כך דיווח דוד אדלר ב'פספורט ניוז'

"יונייטד ממשיכה במסלול הקמתה של חברת תעופה חדשנית וההתקדמות של ימינו בתחום הטכנולוגיה הופכת אותה ליותר כדאית לכך שתכלול מטוסים על-קוליים. העולם ייתן לנוסעים עסקיים ונוסעי פנאי גישה לחוויית טיסה כוכבית", אמר סקוט קירבי, מנכ”ל יונייטד. "המשימה שלנו תמיד הייתה חיבור בין אנשים, ומעכשיו בעבודה עם חברת 'בום' נוכל לעשות זאת בקנה מידה גדול עוד יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים