שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » טיפים לאיפור פורימי לא מסובך
טיפטיפוח
הי שמי גילה אדלר, מאפרת כלות וערב, ומורה לאיפור. השבוע נדבר על האיפור לפורים, נלמד שלא צריך להשקיע בתחפושת, לפעמים האיפור שווה יותר
איפור פורים | צילום: tomertu, שאטרסטוק

הי בנות חודש טוב ושמח! איזה כיף שפורים מתקרב!! כמובן שהפעם נדבר על איפור פורים, חייבים! האמת היא שאני לא ממש מתחברת לכל ציורי הפנים והאפקטים. וכל שנה מחדש שוברת את הראש איך לעשות משהו מעניין שמתאים לפורים אבל שלא יהיה מסובך מדי.

אז אחרי שחקרתי והתנסיתי בעצמי גם כמה פעמים קחו לכן כמה טיפים:

  • LESS IS MORE מכירים את המושג הזה? 'פחות זה יותר', לא תמיד צריך הרבה חומרים וצבעים, מספיק צבע אחד דומיננטי, צללית צבעונית, עפרון בגוון זוהר שיעשה את העבודה. 
  • למה לא להדביק קצת יהלומים ואבנים יפות? יש עכשיו בכל חנות קוסמטיקה במחירים מאוד זולים. רק תשימו לב בבקשה שהדבק מתאים לפנים (בחנויות ביוטיקאר ניתן למצוא דבק לפנים ואבנים יפות)
  • ואת הרעיון הכי כיפי שמרתי לכן לסוף- שימוש במסיכה לעיניים- יש מלא סוגים של מסיכות לעיניים (כמו משקפיים) לבשי את המסיכה, והתחילי להתאפר בעזרת צללית אחת או שתיים בצבעים חזקים כמו ורוד פוקסיה, סגול או אדום, על כל האזור שסביב למסיכה. עכשיו הסירי את המסיכה והנה לך אפקט מיוחד! (נוצר חלל נקי בצורת מסיכה. אפשר כמובן להוסיף אבנים וקישוטים ואולי גם איפור על העפעף.

מקווה שאהבתן! נתראה בשבוע הבא


כותבת: גילה אדלר, מאפרת ומנחת סדנאות לאיפור

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים