שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "טיפלנו ועשינו הכול בשביל להחזיר אותך"
מכתב מצמרר
חובש איחוד הצלה אבי ביסמוט שהיה בזירת האסון במירון, משתף במכתב אישי מהלב, את תחושותיו בימים שלאחר האסון: "אני יושב לכתוב והדמעות לא מפסיקות לרדת"
חובש איחוד הצלה והילד דניאל מוריס | צילום: באדיבות המצלם

חובש איחוד הצלה אבי ביסמוט שהיה בזירת האסון במירון, משתף במכתב אישי מהלב, את תחושותיו בימים שלאחר האסון. "דניאל ילד חמודות. להצליח לישון לצערי לא כל כך הולך לי בימים האחרונים, אבל לפרוק על דף את כל מה שאני עובר קצת מתאפשר לי. אני בטוח שראית הכול מלמעלה, איך טיפלנו בך ועשינו הכול בשביל להחזיר אותך, אבל כמו שאתה בטח רואה ויודע הקדוש ברוך הוא רצה את הפרחים הכי יפים בגן הכי קרוב אליו"…

"אני יושב לכתוב לך והדמעות לא מפסיקות לרדת. איך פרח יפה וקטן שכמוך עם חיוך כל כך מושלם נקטף לו. הרב שלך צעק בלוויה: "מצוי שתלמיד קובר את רבו ולא להיפך… מצוי שבן קובר את אביו ולא להיפך". לא נשארה עין אחת יבשה אחרי המילים של הרב".

"ראיתי את ההורים שלך את האחים והאחיות שלך כמה שהם לא מאמינים שהם צריכים לקבור את אחיהם הקטן. חשבתי אולי לחזור למקום האירוע לשבת על הרצפה ולשיר אני מאמין, השיר האחרון שזכיתם לשיר. אני מקווה שיהיו לי את הכוחות לעשות את זה, אני בטוח שזה רק יעזור לי ולחברי".

"אני בטוח שאתה יודע שיש לך הורים ממש טובים, יצא לי לדבר איתם אחרי הלוויה וסיפרתי להם את כל מה שעשינו בשבילך, שמחתי לראות שהצלחתי להרגיע אותם ולספר להם מה שהם בטוח יודעים שאתה פשוט מלאך. גם כשניסינו להחזיר אותך היה לך חיוך עדין על הפנים ושלווה שאין מילים לתאר אותה. האמת שלא היה לי קל להתרחק מהקבר שלך, לא רציתי שתלך אבל אני יודע שטוב לך עכשיו, נוח על משכבך בשלום".

"דניאל היקר תשמור עלינו מלמעלה, על המשפחה שלך ועל כל עם ישראל. שלא יהיו עוד צרות בעם ישראל כי עייפנו"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. היי, איך אוכל להשיג את מספר הטלפון של הוריו של דניאל מוריס? כי אני רוצה לספר לך סיפור על בנך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים