שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » טלגרם תשיק פיצ'ר שיקל את המעבר מוואטסאפ
בקרוב
כחלק מהמלחמה בין אפליקציות המסרים המידיים, טלגרם עולה שלב כ'שהדליפה' שהיא מייצרת פיצ'ר שיאפשר העברת היסטוריית צ'אטים מוואטצאפ לטלגרם בקלות
תגיות: ,
וואטסאפ, סיגנל וטלגרם | צילום: Lais Monteiro, שאטרסטוק

טלגרם מסירה כפפות, ועולה שלב במאבק בין אפליקציות המסרים, כשהיא מודיעה על פיצ'ר חדש שיהווה הקלה משמעותית לחפצים במעבר מהוואטצאפ לטלגרם, והרי כידוע, אחד המכשולים הגדולים במעבר בין אפליקציות מסרים כל שהיא, הוא הרצון לא לאבד את היסטוריית הצ'אטים באפליקצייה הקודמת.

כזכור, ההודעה של וואטסאפ שצצה לפני שלושה שבועות, הציתה את מלחמת אפליקציות המסרים המיידיים. בטלגרם ובסיגנל כבר דיווחו על זינוק משמעותי במספר המשתמשים הפעילים אחרי ההודעה הזו.

כאמור, כעת טלגרם תעקוף בקרוב את המכשול הזה. על פי דיווחים בגרסת הבטאשמגיעה בימים אלו למשתמשי אפל דרך ה-App Store, מגיעה עם פיצ’ר ייבוא חדש שיעזור למשתמשים להעביר לטלגרם בקלות את השיחות שלהם מאפליקציות כמו וואטסאפ.

עדיין לא ברור עדיין מתי האפשרות הזו תבשיל לכדי שימוש לקהל הרחב, ובפועל זה נראה כמו הדלפה מצוות המפתחים מאחר והפיצ’ר לא זמין כעת לכל משתמשי הבטא וההתייחסות לפיצ’ר החדש הוסרה מהעדכון בחנות האפליקציות.

בכדי להעביר בפועל את השיחות תצטרכו לייבא צ'אט מהוואטצאפ ואוטומטית יירד למכשירכם קובץ טקסט ובו גיבוי הצ’אט הרצוי. לאחר מכן תוכלו לשתף את הקובץ עם טלגרם, שתשאל אתכם לאיזו צ’אט באפליקציה תרצו לשייך את הקובץ המיובא – ולאחר מכן תסנכרן בין השיחות.

בתוך כך הודיעה וואטצאפ השבוע, על הוספת שכבת הגנה נוספת, כאשר מתחברים מרחוק, דרך מחשב. על פי השינוי החדש, לפני סריקת הקוד יהיה צורך בזיהוי פנים או בטביעת אצבע, להסרת הנעילה. מהחברה נמסר כי העדכון יופץ בשבועות הקרובים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים