שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » טסלה עוצרת מסירות ללקוחות
בשל המצב הבטחוני
חברת הרכבים טסלה הודיעה ללקוחות שהיו אמורים לקבל את רכבם בנמל אשדוד שלא להגיע, מאחר ומיקום המסירה הוא בשטח פתוח ואינו בטוח כנדרש
תגיות:
טסלה נכנסה ל- s&p 500 | צילום: Nadezda Murmakova, שאטרסטוק

בעקבות המצב המתוח וההסלמה בדרום טסלה עוצרת מסירות ללקוחות. כזכור, טסלה החלה בימים האחרונים במסירת משלוח ענק של 1,500 מכוניות שהגיע בתחילת החודש לארץ, ועתה כאמור, אנשי החברה הודיעו ללקוחות שהוזמנו בהמשך היום לאתר המסירות בנמל אשדוד שלא להגיע בינתיים לקבל את הרכב החדש שהזמינו.

בניגוד ליבואני הרכב שמפעילים עמדות מסירה מסודרות במבנים, טסלה, שעדיין חווה חבלי לידה בישראל, מוסרת ללקוחות את הרכבים החדשים באוהל בחניון פתוח בנמל אשדוד. כאשר מטבע הדברים האתר אינו ממוגן ואינו יכול לספק מקלט לאנשים רבים.


בכלכליסט פורסם בין היתר כי לקוחות שכבר הספיקו לקבל מכוניות מהמשלוח החדש, הראשון שמגיע מסין, הופתעו לגלות כי בדרך מהמפעל בשנגחאי "נשרו" מהמכוניות שתי כריות אוויר. בניגוד לדגם האמריקאי שהגיע במשלוח הראשון עם 8 כריות אוויר, הדגם הבסיסי SR+ּ שמגיע כעת מסין מיוצר רק עם 6 כריות אוויר, ללא כריות הגנה לברכי הנהג והנוסע מלפנים. עם זאת, גם בתצורה זו קיבל מודל 3 את ציון חמשת הכוכבים המרבי במבחן הריסוק האירופי. הדגמים האחרים, הלונג ריינג' והפרפורנס, שימשיכו להגיע מהמפעל האמריקאי, ימשיכו להיות מצוידים ב-8 כריות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים