שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טסלר: "אלו השלכות סגירת מערכת החינוך"
צפו
ח"כ יעקב טסלר בכנסת: "במקום להתנצל בפני גדו"י המביעים את כאבם כבר חודשים ארוכים, מרשים לעצמם פוליטיקאים, המגרדים את אחוז החסימה, לפעור את פיהם בחוצפה"
תגיות:
יעקב טסלר | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

ח"כ יעקב טסלר מיהדות התורה בנאום חריף במליאת הכנסת בעקבות אירועי הימים האחרונים: "במשל הרועים הידוע בספר זכריה מובא הפסוק: "ואקח לי שני מקלות, לאחד קראתי נועם ולאחד קראתי חובלים". המשמעות הפשוטה היא כי בשימוש במקל, יש להשתמש בשני המקלות: מקל הנועם ומקל החובלים".

"היחס כלפינו, החרדים, בתקופה האחרונה, איננו עם שני מקלות. – בעצם, הוא יותר משני מקלות, הרבה יותר, אבל רק מקלות חובלים. חובלים בנו בתקשורת, חובלים בנו ברחובות עם אלות ורימוני הלם, ועכשיו גם מבקשים לחבול בנו כלכלית עם קנסות גבוהים".

"רוב רובו של הציבור החרדי, הוא שומר חוק, השומר בקפדנות על הנחיות הבריאות. התמונות הקשות שאנו עדים להם בימים האחרונים, אלו של נערי שולים, מיעוט משולי המחנה. מיעוט עליו אנו מתריעים כבר חודשים ארוכים. אלו השלכות סגירת מערכת החינוך. מה שאנו רואים כעת ברחובות, זו תוצאה ישירה של השארת נערים בבית לתקופות ארוכות בבטלה ובשעמום".

"אבל", הוסיף טסלר, "במקום שהמשטרה תשליט את הסדר ברחוב ותטפל בקומץ המתפרע, הם מענישים את כל הציבור, ששגרת חייו נהרסה והוחלפה בחיים בתוך שדה קרב. המשטרה זורעת פחד ואימה ברחובות, עם ירי חי, ירי רימוני הלם ואלימות קשה. חלק מהילדים מתמודדים עם פחדים בלילות האחרונים".

"במקום לקום ולהתנצל בפני גדולי ישראל המביעים את כאבם כבר חודשים ארוכים, מהעלול להתרחש בהיעדר מוסדות חינוך, מרשים לעצמם פוליטיקאים, המגרדים את אחוז החסימה, לפעור את פיהם בחוצפה ובעזות כנגד גדולי ישראל – מנהיגי הדור, הנושאים יום יום, שעה שעה את משא הדור על לוח ליבם. מאיפה החוצפה? מאיפה העוז?!"

"במקום להבין את הטעות בסגירת מערכת החינוך ולנסות למצוא כל דרך, איך לפתוח אותה בחזרה, אפילו חלקית, עושים בדיוק ההיפך ומביאים הצעה להחמיר את הקנסות. לא מספיק לנו הנוער שכבר נמצא ברחובות. נוסיף עליהם עוד. איפה ההיגיון פה?!"

"אנו נמצאים ב"ה בתוך מבצע החיסונים. כ-3 מיליון אזרחים כבר קיבלו את המנה הראשונה. מעל מיליון גם המנה השנייה. מה שנדרש כעת הוא להשתמש במקל הנועם. שחרור מבוקר של המחוסנים חזרה לשוק העבודה. פתיחת מערכת החינוך בהדרגה ומתן מעטפת סיוע כלכלית, חברתית והסברתית ראויה, כדי לאפשר חזרה הדרגתית לשגרה".

"לא ניתן בשום אופן, שהנזקים החינוכיים שנגרמו כתוצאה מהמדיניות השגויה בסגירת מערכות החינוך כולה, ישמשו כלי ניגוח כנגד הציבור החרדי כולו. לא ניתן למשטרה להמשיך ולהשליט אימה ברחובות, כנגד אזרחים תמימים חפים מפשע. לא ניתן לפירות ההסתה לחלחל עד כדי סכנת חיים. התמהמהות בכיבוי שריפה מסוכנת בבני ברק אמש, זו עליית מדרגה חמורה ביותר. זה היה עלול להסתיים באסון המוני".

"לא ניתן להכות בנו עם קנסות חסרי פרופורציה, רק כדי להציל את הכסא של פוליטיקאים כושלים.
יום אחד, בעז"ה, הקורונה תסתיים ותצא מחיינו. אבל השסע שנפער, ההסתה שחלחלה, פירות השנאה, והנזקים החינוכיים יישארו איתנו עוד שנים ארוכות. וזה יהיה על אחריותו של כל אחד ואחת שהיה שותף לזה", חתם טסלר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים