שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "טעות גדולה שלי שלא נלחמתי עם נתניהו"
דרעי מודה
שר הפנים על חקירת האסון במירון: "לצערי ועדת חקירה ממלכתית סוחבת הרבה זמן, אבל אנחנו נהיה שם ולא ניתן מנוח לממשלה לרגע אחד – כדי לתקן כל מה שצריך במירון"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מודה שטעה שלא עמד בהתחייבותו לערוב להסכם הרוטציה בין נתניהו לגנץ: "יש לי הרבה ביקורת על נתניהו, זו הייתה טעות גדולה שלו – ושלי שלא נלחמתי איתו – לפרק את ממשלת האחדות הנוכחית, שהייתה ממשלה נהדרת".

עם זאת, בראיון שב והצהיר על נאמנותו לנתניהו: "בשום אופן בעולם לא אכנס ולא אתן לגיטימציה לממשלה הזו. אם תיווצר סיטואציה שבה יגידו 'טעינו, אנחנו חוזרים בחזרה, ונותנים לליכוד ומי שיעמוד בראשו את השלטון', אני מוכן לשמוע".

יו"ר ש"ס הביע ביקורת על האמירה של יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמו שאמר כי על בנט "להוריד את הכיפה". לדבריו, "כולנו יהודים, לא משנה איזה סוג של כיפה, ואין לאף אחד זכות להגיד מי לא. זה לא הסגנון שלי. הדברים של ליצמן נובעים מכאב נוראי, אל תשפטו אותו על המילה הזו".

הוא חשף כי ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, הציע לו לכהן בתפקיד: "בנט אמר לי במהלך המשא ומתן 'אתה הכי מתאים לתפקיד רה"מ. הכי מנוסה, למה שלא תיקח את זה?' אבל אין לי את הסגולות של לעשות הכל כדי לשבת על הכיסא הזה".

בראיון הודיע דרעי כי החליט לא להתפטר מהכנסת, אחרי שיחזור במסגרת החוק הנורבגי: "אני לא הכי חזק בעבודת הכנסת, וחשבתי שאם נלך לאופוזיציה אקדיש את הזמן שלי לדברים אחרים – אבל הבנתי שזאת טעות. נישן בכנסת, נאכל שם, נעבוד ונשרת את הציבור".

שר הפנים התייחס למאבק על חקירת האסון במירון ואמר כי "לצערי ועדת חקירה ממלכתית סוחבת הרבה זמן, אבל אנחנו נהיה שם ולא ניתן מנוח לממשלה לרגע אחד – כדי לתקן כל מה שצריך במירון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים