שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טראמפ יערוך 'עצרת ענק' בזמן השבעת ביידן
לא מוותר
אם היוזמה תצא אל הפועל הרי שטראמפ לא ישתתף בטקס ההשבעה של הנשיא הנכנס, צעד שכמעט אינו זכור בארה"ב, כאשר באופן אירוני הנשיא היוצא עשוי למשוך את מרב תשומת הלב
טראמפ מנופף לשלום מפתח המטוס | צילום: Tia Dufour, הבית הלבן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מתכוון לקיים עצרת ענק ב-20 לינואר, מועד השבעתו לנשיאות של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן.

לפי דיווח באתר Axios, "דונלד טראמפ אינו מתכוון לוותר ולהרים ידיים, במהלך השבעת יריבו בכוונתו לקיים מפגן תמיכה ענק במהלכה יכריז על התמודדותו לנשיאות ב- 2024 כפי שהחוק מאפשר".

 "את הטיסה האחרונה שלו במטוס חיל האוויר האמריקאי 'אייר פורס 1', בכוונת הנשיא לעשות לפלורידה, שם בהאנגר יקיים את העצרת לתומכיו".

יצוין, כי בסביבת הנשיא הנבחר ג'ו ביידן מתכוונים לקיים טקס השבעה צנוע, עם מספר מועט של משתתפים, בשל מגבלות נגיף הקורונה. לדברי המקורבים, אם טראמפ יחליט לא להשתתף בטקס ההשבעה כמקובל, הרי שהוא יירשם לכאורה כנשיא הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית שביטל נוהג זה.

לפי ה Axios, אם טראמפ אכן יקיים עצרת מחאה בזמן טקס ההשבעה של ביידן, הרי שעשוי הנשיא היוצא למשוך את מרב תשומת הלב במקומו של הנשיא הנכנס.

אליינה טארין, כתבת אתר Axios שהביאה את הסיפור, כתבה כי "נאומו של טראמפ עלול ליצור רגע של מסך מפוצל בו הנשיא היוצא פונה לקהל השואג בתמיכה בהאנגר בשדה התעופה, בזמן שהנשיא הנכנס מושבע בפני קהל מרוחק חברתית מחוץ לקפיטול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים