שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טראמפ: ניצחנו – מה שמתרחש עכשיו זו הונאה
הבחירות לנשיאות ארה"ב
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשא לפני זמן קצר נאום בבית הלבן במהלכו התייס לתוצאות הבחירות • סגן הנשיא מייק פנס: "נגן על היושרה של ההצבעה"
דונלד טראמפ | צילום: Joseph Sohm, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשא לפני זמן קצר נאום בבית הלבן במהלכו התייחס לתוצאות הבחירות.

"ניצחנו באוהיו ובטקסס, ניצחנו בג'ורג'יה ובצפון קורוליינה וגם בפנסילבניה. בטקסס נצחנו בפער של 700,000 קולות, ברור שניצחנו גם בג'ורג'יה בפער של 117,000 שם נותרו אחוזים בודדים בלבד לספירה. גם בצפון קרוליינה ניצחנו הם לא יכולים לקחת לנו את הניצחון", אמר טראמפ.

"באריזונה כבר הכריע מישהו שביידן ניצח, יכול להיות אבל זה עדיין מוקדם להכריז על כך, יש עוד מה לספור שם והמגמה שם עוד יכולה להתהפך. דיברתי עם מישהו משם שאמר לי שכנראה שזה לא יתהפך אבל המספרים משתנים שם במהירות אז מבחינתי זה עדיין לא הוכרע", אמר הנשיא.

טראמפ התייחס גם לספירת הקולות בפנסילבניה, הנחשבת למדינת מפתח משמעותית עבורו ועבור יריבו ביידן, שבדברים שנשא מוקדם יותר הצהיר גם הוא על ניצחון בה. "אנחנו מנצחים שם בגדול", אמר טראמפ. "אנחנו כרגע שם בפער של 690,000 הצבעות לטובתנו, זה ממש לא קרב צמוד. 64% אחוז מהקולות נספרו כבר, זה בלתי אפשרי להפוך את זה. כנראה אוהבים את הנשיא שלכם שם בפנסילבניה", אמר טראמפ.

"גם במישיגן יש לנו 300,000 הצבעות וגם בלוס אנג'לס, ניצחנו גם בטקסס, פתאום כל הספירה הפסיקה, זו הונאה, זו מבוכה למדינה שלנו, המטרה שלנו למען היושרה לבדוק את העניין, אנחנו נגיע לבית המשפט העליון", אמר הנשיא. "מבחינתנו אנחנו כבר ניצחנו", הדגיש.

בהמשך התייחס טראמפ להליך ספירת הקולות ואמר: "הם ראו שהם לא יכולים לנצח אז הם אמרו בואו נלך לביהמ"ש, האם אני ניבאתי לפני הבחירות שזה מה שיכול לקרות? התשובה היא כן".

"כאשר הם היו משוכנעים שיש להם סיכוי לנצח הם איימו שיילכו לבית המשפט אם הרפובליקנים יערימו קשיים על התוצאות, ואמרו בואו ונלך לביהמ"ש. מדובר בהונאה של העם שלנו אנחנו רוצים שינהגו על פי החוק ולכן אנחנו נלך לבית המשפט. אנחנו דורשים רוצים שכל ההצבעות המתקיימות בשעה זו, לאחר יום הבחירות עכשיו יפסיקו. שלא יוסיפו קולות. זה רגע מאוד עצוב מבחינתי".

סגנו של טראמפ, מייק פנס, התייחס אף הוא לתוצאות, ואמר כי במפלגה הרפובליקנית "ממשיכים להיות ערניים מאוד. נגן על היושרה של ההצבעה. נפאר שוב את אמריקה".

כזכור, מוקדם יותר נשא דברים יריבו של טראמפ, ג'ו ביידן, שהכריז גם הוא על ניצחון בפנסילבניה ובאריזונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים