שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טראמפ: "נכריז רק כשיהיה ניצחון – לא משחק"
הכל פתוח
בביקור שערך הנשיא טראמפ במטה הבחירות בווירג'יניה הוא הדף שמועות לפיהן בכוונתו להכריז על ניצחון גם במידה וישרור אי בהירות ביחס לתוצאות: "אני בטוח שננצח"
טראמפ מנופף לשלום מפתח המטוס | צילום: Tia Dufour, הבית הלבן

בשעה 01:00 לפנות בוקר שעון ישראל, יחלו לזרום תוצאות ראשוניות מהבחירות בארצות הברית. המדינות הראשונות שתוצאותיהן תדווחנה (בסביבות 03:00-04:00 לפנות בוקר שעון ישראל) הן קרוליינה הצפונית, אוהיו, טקסס, פנסילבניה ומישיגן.

רוב הפרשנים סבורים כי בשונה ממערכות בחירות קודמות, אם לא יהיה רצף מפתיע ודרמטי של מספר מדינות לכיוון אחד מהמועמדים, הרי שלפנינו עוד ימים ארוכים של התרוצצויות משפטיות שבסופן ייאלץ בית המשפט להכריע על זהות הנשיא הבא.

מה שלא יהיה, לפי שעה שני המועמדים משדרים אופטימיות זהירה ומנסים לשדר עסקים כרגיל.

לעומת המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, שבחר להעביר את היום המתוח בביתו, הנשיא טראמפ מסייר מאז שעות הבוקר בקלפיות וממריץ אנשים לצאת ולהצביע.

בביקור שערך במטה הקמפיין בווירג'יניה אמר טראמפ לעיתונאים: "אני מרגיש טוב מאוד. אני שומע שהולך לנו טוב מאוד בפלורידה ובאריזונה, ושהולך לנו יוצא מהכלל בטקסס. אני חושב שיהיה לנו לילה נהדר, אבל זו פוליטיקה ואלה הבחירות, אז לעולם אי אפשר לדעת. לנצח זה קל. להפסיד זה אף פעם לא קל".

מנהלת הקמפיין של ביידן, ג'ן אומאלי דילון, הגיבה גם היא לשאלות העיתונאים ואמרה: "ברור שאנחנו מנצחים". עם זאת, היא ציינה כי ידוע להם שבפנסילבניה הדמוקרטים מובילים בפער גדול.

בראיון שהעניק לרשת פוקס ניוז, הכחיש הנשיא את השמועות בימים האחרונים לפיהן הצהיר כי בכוונתו להכריז על ניצחון עוד הלילה, גם אם התוצאות יהיו לא חד משמעיות וברורות. "נכריז כשיש ניצחון, אם יהיה, אני חושב שננצח, אבל רק כשיהיה ניצחון, אין שום סיבה לשחק משחקים".

טראמפ לא פספס את ההזדמנות להכות ביריבו ג'ו ביידן כשהוא עולב בו: "הוא לא 'פריים טיים', הוא לא יודע איפה הוא נמצא – מתבלבל בין אוהיו לאיווה, זה קשה לו, אסור לשים אותו במצב הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים