שיתוף
תגובות
חדשות » טרגדיה איומה: חרדי בן 20 ממודיעין עילית נהרג – אחרי שהחליק עם אופנוע
הקטל בכבישים
נסיבות האירוע הטראגי עדיין נחקרות | מבדיקה ראשונית עולה כי רוכב האופנוע- צעיר חרדי בן 20 ממודיעין עילית, החליק עם כלי הרכב ונהרג במקום
התאונה בכביש 44 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

קטל דו גלגלי : בכביש 446, סמוך לצומת שילת נהרג רוכב אופנוע חרדי כבן 20, תושב מודיעין עילית, אחרי שהחליק על הכביש. חברו, שישב מאחוריו, נפצע קשה ופונה לקבלת טיפול בבית החולים תל השומר.

אבי דבלינגר ראש סניף איחוד הצלה במודיעין מסר: "מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. ובסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף שפונה לבית החולים שיבא- תל השומר במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי סלומון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד". לדבריו: "שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

"הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

ממגן דוד אדום נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של צעיר כבן 20. פצוע נוסף כבן 20 במצב קשה ולא יציב מפונה לבי"ח שיבא בתל השומר".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים