שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » טרקטורונים חדשים לביצועים מושלמים
חדש בשטח
מי שעולה פעם אחת על טרקטורון לרכיבת שטח, לא יכול לחזור אחורה. אנחנו ישר חשבנו על המשפט הזה אחרי שראינו את שני הטרקטורונים החדשים של HISUN
רכיבת שטח | צילום: HISUN-ATV

אומרים שמי שעולה פעם אחת על טרקטורון לרכיבת שטח מלאה אדרנלין, לא יכול לחזור אחורה. אנחנו ישר חשבנו על המשפט הזה אחרי שראינו את שני הטרקטורונים החדשים של HISUN: ה- Forge 250 וה-Tactic 400. כל אחד מהם מתאים לרכיבת שטח מסעירה. גלו איזה רכב שטח מתאים עבורכם.

טרקטורוני Hisun

Hisun  החלה את דרכה כחברה לייצור מנועים והמשיכה לאופנועים ולכלים נוספים. במפעל ענק בן 16 בניינים, מיוצרים הטרקטורונים ושאר כלי־הרכב של החברה. כל אחד מהחלקים מיוצר במפעל בנפרד, ונשמר בטמפרטורה אופטימלית עד לרגע שבו יהיה חלק מהטרקטורונים העוצמתיים של החברה. מאז שנת 2014 הטרקטורונים החלו להימכר בארצות הברית, והם הצליחו להתחרות במותגים המובילים בסגמנט כמו פולאריס ואחרים.

כיום, הטרקטורונים של חברת Hisun מוצעים למכירה גם בישראל ובמחירים המאפשרים לכל חובב שטח לרכוש כלי שטח משלו לנסיעה בשבילי העפר המסולעים בנסיעה מלאת אדרנלין.

חשוב לציין כי הטרקטורונים לא מיועדים אך ורק לנסיעת פנאי אלא הם מיועדים גם לחקלאים וגם לעובדים בשטח.

חשוב לציין כי החברה מתהדרת באחוז בדיקות גבוה במיוחד של 1:200. הכוונה היא שאחד מכל 200 טרקטורונים יוצא למבחן שטח קפדני לאחר הייצור ולכן הדבר מבטיח שהרכבים שאתם רוכשים בטיחותיים מאוד וברמת אמינות גבוהה.

טרקטורון HISUN 250

יציאה לדיונות ולשטח מסולע מחייבת כלי עוצמתי שמסוגל לזנק מעל כל סלע, זאת מבלי לאבד לרגע את האיזון. הגלגלים הרחבים של הHisun Forge 250 – והנוכחות העוצמתית שלו, הופכים את הכלי הזה לפרטנר המושלם לשטח. אין זה משנה אם אתם משתמשים בו לצורך חקלאי או לרכיבה אתגרית, הוא מסוגל לעבור סיבובים חדים במהירות הבזק ומאפשר לכם להוסיף גם נוסע לדרך. ה250- Hisun הוא הכלי דו־מושבי הנמכר ביותר היום מבין הדגמים של היצרנית. בתג מחיר נוכחי של כ-27,000 ₪, כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות את הטרקטורון הזה.

המפרט הטכני של ה-Hisun 250  כולל: מנוע ארבע פעימות עם הזרקת דלק. 16.3 כוחות סוס, תיבת הילוכים אוטומטית המעניקה גם אפשרויות של High ו-Low. ההנעה היא 2WD, התמסורת הסופית היא שרשרת אבל עם העוצמה של הטרקטורון תחושו כאילו אתם משתמשים בלא פחות מג'יפ 4X4 קטן.

לכלי מתלים שמאפשרים לו לנוע גם בתנאי שטח מאתגרים במיוחד. מתלה קדמי בצורת A כפול חופשי, ומתלה אחורי זרוע A סווינג. בעת הבלימה מרגישים את העוצמה של ארבעה בלמי דיסק הידראוליים עם קליפר קדמי כפול שמסוגל לעצור במהירות בלי לאבד יציבות.

ממדיו של Hisun Forge 250 מעניקים לו יכולת לעבור במעברים צרים בזכות רוחב של 106 ס"מ בלבד. הוא ארוך מספיק כדי להעניק לו את היציבות הראויה ומגיע ל-210 ס"מ. יתרון נוסף הוא שיש לו ארגז אחסון ברוחב של 94 ס"מ, אורך של 5.52 וגובה של 20 ס"מ, המאפשר להכניס ארגז כלים צר. הכלי כולל את כל המדדים הבסיסיים בצורה נוחה ואינטואיטיבית לקריאה על גבי לוח מחוונים דיגיטלי. בקיצור, כלי עבודה או שטח משתלם במיוחד שיכול להתאים גם לצרכי פנאי, וגם לסופי שבוע מלאי אדרנלין.

טרקטורון Tactic 400

מי שלא מוכן לוותר על העוצמה הגבוהה, ורוצה ללחוץ על הדוושה עד הסוף ולהרגיש את הסיבובים במלוא עוצמתם, יתחבר מאד ל- Tactic 400. זהו טרקטורון המותאם לשני רוכבים (אחד מאחורי השני) עם חזות לוחמנית. הוא מתאים במיוחד לרכיבה אתגרית בשטח למי שלא מוותר על עליות קשות וירידות מאתגרות.

לכלי נפח מנוע עם הזרקת דלק של ארבע פעימות ומערכת קירור נוזלית, בנפח של 392 סמ"ק, דבר המעניק לו עוצמה כמעט כפולה ביחס ל-250 Forge. ל- Tactic 400 יש 20 כ"ס, ותיבת הילוכים CVT. ניתן לבחור את הגרסה עם ההנעה הכפולה או ה-4WD, בהתאם לרמת העבירות שאתם מתכננים לטיולי האקסטרים המהירים בשטח. אם אתם חובבי עליות של 45 מעלות אל תתפשרו וקחו את ה-WD4.

המתלים של הרכב מותאמים לכל תוואי שטח, ומסוגלים לזנק מעל אבנים או לאפשר לכם לעלות ולרדת בנוחות מכל גבעה שתפגשו בדרך. גם כלי זה כולל מתלה קדמי חופשי כפול של זרוע A מקדימה, ומתלה זרוע A Swing מאחור, בדומה ל-250 גם כלי זה מעניק בלימה עוצמתית בזכות ארבעה בלמי דיסק הידראוליים בשילוב קלפר כפול.

בסיס הגלגלים של הכלי הוא 130.5 ס"מ – שוקל 305 ק"ג משקל יבש ועם קיבולת של 10 ליטר לדלק. חשוב לציין כי גם כלי זה כולל לוח מחוונים דיגיטלי מלא.

לסיכום, שני הכלים מותאמים היטב לשטח, כאשר ה- Forge 250 מתאים למי שמעוניין בכלי עבודה עם יכולות שטח ופנאי בתקציב נמוך, וה Tactic 400מתאים למי שרוצה לכבוש גבעות כמו מקצוען שמתחרה היטב בכל המותגים הגדולים בסגמנט. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים