שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יהדות התורה וש"ס יקיימו ישיבה משותפת
אופוזיציה מאוחדת
עם פרסומם של ההסכמים הקואלציוניים, תתכנסנה סיעות יהדות התורה וש"ס לישיבה משותפת, והערכות לבאות. הישיבה תתקיים בשעה 13:30 בכנסת
משה גפני, אריה דרעי, יעקב ליצמן | צילום: באדיבות המצלם

עם פרסומם של ההסכמים הקואלציוניים ולנוכח הסכנה של הקמת ממשלת שמאל חילונית, והגזרות החמורות הצפויות לקיום עולם התורה, ולצביון היהודי של מדינת ישראל, תתכנסנה סיעות יהדות התורה וש"ס לישיבה משותפת, והערכות לבאות. הישיבה תתקיים בשעה 13:30 בכנסת.

ח"כ יעקב אשר לטיקוצ'ינסקי ב'יתד נאמן': "לא נשבור את הברית ההסטורית עם הציבור המסורתי הענק של מצביעי הליכוד, הם העוגן המשותף שלנו לשמירת הצביון היהודי במדינה ואסור לנו לאבד אותם".

לדברי אשר, "אנחנו דרוכים ומוכנים למבצע שומר החומות של הציבור החרדי. הקדנציה הראשונה שלי בכנסת הייתה באופוזיציה, בממשלת לפיד הקודמת, בעבודה רצופה ויומיומית מוטטנו אותה, לבינה אחר לבינה. כך נעשה גם הפעם".

"גם אנחנו יודעים לעשות פוליטיקה, לסגור דילים ותקציבים, אבל יש לנו אחריות לצביון היהודי במדינה ולכן לא נבגוד בציבור המסורתי הענק של מצביעי הליכוד, הם העוגן המשותף שלנו לשמירת הצביון היהודי. לא נשבור את הברית שאנו הולכים בעצת גדו"י".

סגן השר מאיר פרוש התייחס בראיון ליקי אדמקר וישי לפידות ב'קול ברמה' להקמת הממשלה המסתמנת ואמר כי "את אשר יגורנו בא, על זה התרענו כל הזמן. בליכוד אמנם לא כולם מניחים תפילין, אבל אף אחד שם לא חשב לפתוח מרכולים ותחבורה ציבורית בשבת. כאן מקימים ממשלה במטרה לחלל שם שמיים".

"מעולם לא היו הסכמים קואליציונים עם כל כך הרבה התרסה כלפי שמיים. היהדות החרדית לא תשקוט, נעשה הכל כדי לפרק את הממשלה הזאת. לא היה כדבר הזה בכל ממשלות ישראל, עם התרסה ומרידה בתורה מצד אנשים עם כיפות שמקימים ממשלה שתקדם תחבורה ציבורית בשבת, תפגע בחינוך ותכפה עלינו לימודי ליב"ה".

"לא דבקנו דווקא בנתניהו אלא במפלגה שהכי קרובה למסורת ישראל. נפתלי בנט יצטער על היום הזה, כי השותפים שלו יובילו אותו לפגיעה בכל הדברים שהוא האמין בהם. סער ואלקין ידעו להטיף לנו מוסר על דבר שחשובים להם, אבל מכרו את הכל בשביל הנקמה הטיפשית בנתניהו. כך גם בציבור הדתי לאומי, כשאין מסגרת והם לא כפופים לאף אחד, אז הכל מותר".

"אני לא יודע מה גדעון סער עושה כשהוא הולך לבתי גדולי ישראל, אולי הוא מבקש מחילה ורוצה לחזור בתשובה". מבקשים להטיל עלינו חוק גיוס עם יעדים שלא נעמוד בהם. התנגדנו לחוק הזה בעבר כשליברמן הביא אותו לכנסת בהוראת גדו"י. כל הזמן אמרתי, שבמצב הכי גרוע נקבל את החוק הזה ויותר גרוע ממה שהיה – לא יהיה".

שר המודיעין אלי כהן ל'קול ברמה': "אין לי מילים לתאר, לא רק את הדרישה הבזויה שלא להכניס את החרדים לקואליציה, אלא גם את ההסכמה של השותפות הקואליציוניות. זאת ממשלת אחדות?!"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הם בחרדה גדולה כי ניתקו אותם מכל הכספים הלא מוצהרים והלא מפוקחים שביבי וחבריו הזרימו להם שנים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים