שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יהדות התורה: נצביע נגד החוק להגדלת קנסות
דורשים הבהרות
בתום ישיבת הסיעה הוחלט ליזום פגישה עם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ולהבהיר לו כי מערכת יחסים בין שותפות קואליציוניות חייבת להיות הדדית
ליצמן, דרעי וגפני בפגישה עם השר אדלשטיין ופרופ' גרוטו

בתום ישיבת הסיעה שהתכנסה אחר הצהריים בהם דנו הנציגים החרדים בשאלת ההתמודדות אל מול גלי ההסתה נגד המגזר החרדי, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בימים האחרונים גם בשיח סביב שולחן הממשלה בתכנית להעלאת הקנסות למפירי ההנחיות, הוחלט כי יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר הסיעה בכנסת ח"כ יצחק פינדרוס ייפגשו בהקדם עם יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר.

השניים יפגשו עם יו"ר הקואליציה מתוך מטרה להבהיר כי מערכת יחסים בין שותפות קואליציוניות חייבת להיות הדדית ומחייבת תיאום הן בהחלטות הממשלה והן בהחלטות שרים.

בישיבת הסיעה קבלו הנציגים על התעלמות עקבית של מקבלי ההחלטות מעמדותיה בנוגע לתקנות הקורונה ולחוסר תיאום והתחשבות בצרכי הציבור החרדי.

יצוין, כי בישיבת הסיעה הועלו לדיון גם החלטות השרה לאיכות הסביבה הנוגדות את עמדת הסיעה ובהם, הוספת פיקדון למכלי משקה ותקנות לעניין ייצור מוצרי פרווה.

בסיום הישיבה הוחלט כי הסיעה תתנגד בתוקף להגדלת גובה הקנסות הגבוהים גם כך, ובאם תבוא ההצעה להצבעה במליאה, חברי הסיעה יצביעו נגד.

כזכור, בישיבת קבינט הקורונה אתמול תקף השר דרעי את הכוונה להגדיל את הקנסות כשהוא טוען לאפלייה לרעת החרדים: "אני לא מקבל את זה שחתונות, חנויות ושאר מפירי חוק שפותחים בניגוד להנחיות יקבלו קנס של 5000 שקלים ומוסדות לימוד במדינת היהודים, שיפרו את ההנחיות יקבלו מעתה קנסות מקסימליים בסך 25 אלף שקלים".

דרעי הוסיף: "אני נגד הפרת הנחיות. במוסדות החינוך של ש"ס שומרים על ההנחיות. אבל מדובר במוסדות החינוך הכי חלשים, הכי עניים ואנחנו דוחפים אותם להפר הנחיות". נתניהו הגיב ואמר כי "הקנסות לפתיחה בניגוד להנחיות חייבים להיות שוויוניים".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברי דרעי, כי "ראש הממשלה חושב שהקנסות צריכים להיות שוויוניים כלפי מעלה, בניגוד לשר דרעי, שחושב שהקנסות צריכים להיות שוויוניים כלפי מטה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים