שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » יהדות ניו יורק חגגה כשהרבי תרם ספר תורה
אירוע היסטורי
הרבי מסאטמאר תרם ספר תורה ולאחר 5 שנות כתיבה התקיימה סדרת אירועים בחסידות כשבסופה ברכת שהחיינו על אלפי בחורי הישיבות
תגיות:
הטיש בסאטמאר | צילום: באדיבות המצלם

אלפי חסידי סאטמאר השתתפו באירוע הכנסת ספר תורה שנחגג במהלך 'שושן פורים' (ראשון) בקריית יואל במונרו. האירוע העסיק את יהדות ניו יורק כולה במהלך השבועות האחרונים, כאשר הספר תורה הוכנס על ידי כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר בעצמו.

לפני שבוע התקיים מעמד 'סיום כתיבת ספר תורה', בביהמ"ד של הרבי בוויליאמסבורג בהשתתפות אלפים, וכחלוף שבוע, אלפי החסידים מכל רחבי ארה"ב הגיעו למונרו כדי לשמוח בשמחת התורה ולהשתתף בחגיגה האישית של מרן האדמו"ר.

רצף האירועים לכבודה של תורה המשיך היום (שני) כאשר בשעות הבוקר התכנסו אלפי תלמידי הישיבות של החסידות לביהמ"ד הגדול בקריית יואל כדי להשתתף ב"תפילת שחרית ומעמד שהחיינו" בראשות הרבי שליט"א. הרבי קיבל עלייה לתורה ובירך ברכת "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה" לפני הספר תורה החדש.

חסיד סאטמאר שהשתתף במעמד אמר ל'בחזית': "האירועים הגדולים סחפו את החסידים בהתלהבות אל תוך חממת קדושה. אחד מרגעי השיא היה היום כאשר הרבי עלה לתורה והרעיד את קירות הבית בברכת 'שהחיינו' שהדהדה בחלל האוויר, וישאיר ללא כל ספק, רושם תורני אדיר בקרב אלפי צעירי הצאן שעמדו מסביב והביטו בפניו היוקדות של הרבי שליט"א".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים