שיתוף
תגובות
משפט » יהודי שהוכה באכזריות תובע את בן המיעוטים
בנוסף למאסר
צעיר יהודי שהותקף ע"י בן מיעוטים במעלה אדומים הגיש תביעה אזרחית נגד התוקף, לאחר שבהליך הפלילי הודה התוקף באישומים ונגזר עליו עונש מאסר בפועל
איומים, איום. אלימות | צילום: nito, שאטרסטוק

ר', צעיר יהודי תושב מעלה אדומים אשר הותקף ע"י בני מיעוטים בעיר, הגיש בעזרת עו"ד אופיר שטיינר מארגון 'חוננו' תביעה אזרחית נגררת נגד התוקף בגין הנזקים שנגרמו לו בעקבות התקיפה האכזרית. התביעה, על סך 90 אלף ₪, כוללת את הנזקים לרכבו של ר' ולמצבו הבריאותי והנפשי.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים, תוארה התקיפה "ביום 8/07/21, באזור השעה 22:00 ,צעד הנתבע יחד עם מספר אנשים נוספים בכיכר 'הנשר' שביישוב מעלה אדומים, תוך שהם צועקים, צועדים בכביש ומפריעים לתנועה. מרשי שנהג באותה השעה ברכבו פנה אל הנתבע ושאלו מדוע הוא וחבריו מפריעים לתנועה. בתגובה, קילל הנתבע את מרשי ואף ירק עליו וניסה לפתוח את דלת רכבו.

מרשי עצר את רכבו, יצא ממנו והתקשר למוקד 100, כאשר הנתבע התקדם לעברו תוך שהוא קורא לעבר התובע "אני אשחט אותך" ועוד קללות נמרצות. או אז, התקרב התוקף אל מרשי, והכה אותו בפניו באגרוף. כאשר בהמשך הוא גרם להפלתו על הקרקע, רכן מעליו, והכה אותו בפניו באגרופים בסיוע של תוקף נוסף שהיה עימו… בהמשך הוא ניסה אף לחנוק את מרשי, השליך לכיוונו אבנים והזיק באופן ברוטאלי לרכבו של מרשי.. כל זאת בזמן שהוא מנסה לפגוע במרשי פיזית. ניסיונות אלו פסקו רק לאחר ריתוק פיזי שבוצע על ידי שוטרי משטרת ישראל", אמר עו"ד שטיינר.

"למרשי נגרמו כאב וסבל במהלך האירוע האלים שעבר, שעה שהתוקף הפליא בו מכותיו, יחד עם חבריו, גם כשהיה שרוע על הקרקע. הוא סבל מכאב בחלקים רבים מגופו. כאב אליו הצטרף פחד ולחץ מהמצב בו היה שרוי – בו חבורה של אנשים מקיפים אותו ומכים אותו שוב ושוב. לא היה ברור למרשי בזמן אמת כמה ימשיכו במעשיהם, וכמה חמורה תהיה הפגיעה בגופו. זאת מלבד הנזק המשמעותי שנגרם לרכבו של מרשי", הוסיף עו"ד שטיינר בנוגע לעיקרי התביעה.

עו"ד שטיינר הגיב על הגשת התביעה "ארגון חוננו סייע ביד נפגע העבירה לעמוד על זכויותיו ולהגיש תביעה אזרחית, בה הוא דורש ממי שפגע בגופו וברכושו לפצותו בגין נזקיו וסבלו. על כל מחבל לדעת כי אם יפגע באזרח, לא זו בלבד שיועמד לדין פלילי, אלא יידרש לשאת במלוא האחריות לתוצאות מעשיו וישלם מכיסו עבור הנזק. אנו מעודדים כל נפגע עבירה למצות את מלוא הזכויות להן הוא זכאי על-פי דין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים