שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוגש כתב אישום נגד חבריו של אהוביה ז"ל
ממשיכים בטיוח
החשדות שמייחסים להם: עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי אבנים לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני ונהיגה ללא רישיון, כל אחד לפי חלקו
אהוביה סנדק | צילום: באדיבות המצלם

ממשיכים בטיוח – לאחר שהשוטרים שהיו מעורבים בהרג הנער אהוביה סנדק נוקו ע"י הפרקליטות מכל אשמה, כעת מודיעים בפרקליטות כי נשקלת הגשת כתב אישום כנגד הנערים שהיו ברכב עם אהוביה.

החשדות שמייחסים להם: עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי אבנים לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני ונהיגה ללא רישיון, כל אחד לפי חלקו.

ע"פ הודעת הפרקליטות, הנהג לא בעל רישיון נהיגה. על פי החשד, החשודים הבחינו ברכב שנוסעיו ערבים, נעמדו מאחורי רכבם והשליכו את האבנים לעברם ממרחק של מטרים ספורים. שתיים מן האבנים פגעו ברכב, נגרם לו נזק והם נכנסו לרכבם ונמלטו מהמקום.

עו"ד עדי קידר ועו"ד משה פולסקי מארגון חוננו אשר מייצגים את הצעירים שניצלו מהניגוח של השוטרים "רצחת טייחת והאשמת – יום שחור למערכת אכיפת החוק בישראל. כתב החשדות הוא ניסיון נואש ואחרון של השוטרים בחסות הפרקליטות, להימלט מעמידתם אל מול האמת המרה, שהם הנאשמים שגרמו למותו של אהוביה סנדק ז"ל ולפציעתם של הצעירים הנוספים, וזהו כתב הגנה שלהם".

"אנו בטוחים שלאחר בחינת חומר הראיות, תתגלה האמת והתמונה המלאה. ככל שיוגש כתב אישום לבית משפט כנגד הנערים, הוא יהפך לכתב אישום כנגד השוטרים, הם יעמדו על דוכן העדים ויעידו כנאשמים וידרשו לתת תשובות לגבי שפיכת דמו של אהוביה ז"ל תשובות לשאלות רבות שהציבור ממתין להם זמן רב".

"בל נשכח כי נחשף ואין מחלוקת כי השוטרים, בסיוע גורמי מח"ש, טייחו את החקירה, כלל הנראה שיבשו אותה, נהגו בפרעות, ושלא ע"פ הנהלים, כך גם ע"פ קביעתו של היועמ"ש בעצמו", הזכיר עו"ד קידר.

אברהם סנדק, אביו של אהוביה ז"ל, קורא להגיע היום (ה') להגיע להפגנה בכניסה לירושלים בעקבות ההודעה על הכוונה להגיש כתב האישום כנגד הנערים "אהוביה יקירנו ננגח ע"י ניידת משטרה ואנחנו קוראים לצדק – להעמיד את השוטרים לדין. היום התפרסם גם שבמקום להעמיד את השוטרים לדין, מעמידים את הנערים לדין, ואנחנו קוראים לכולם להגיע הערב ב- 20:30 לגשר המיתרים להפגין למען הצדק בעם ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים