שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "יודעים לשרת את העם באופוזיציה"
ארבל נערך
ח"כ סטרוק: "לא נקים ממשלה שתישען על התנועה האיסלאמית". אופיר סופר: "ההחלטה התקבלה, בנט העדיף ממשלת שמאל"
תגיות:
שר הבריאות משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ משה ארבל מש"ס התייחס בראיון ל'ווינט' למגעים להקמת ממשלת לפיד-בנט: "אנחנו יודעים לשרת את עם ישראל באופוזיציה ואני בטוח שיש כאן מסביב השולחן לא מעט אנשים שגם אולי בלבם ישמחו על ההזדמנות שהחרדים יהיו באופוזיציה", אמר ארבל.

לדבריו, "אנחנו נשרת את הציבור היטב, אני הייתי יועץ פרלמנטרי בכנסת ה-19, עשינו עבודה אופוזיציונית מעולה בוועדת הכספים על חוק מע"מ אפס שהיה בזמנו, אנחנו נשרת את הציבור משם".

ארבל תהה איך תצא ממשלת השינוי למבצע צבאי אם יידרש כזה. "יש פה שאלה על זכות הווטו, על תהליכי קבלת החלטות. יושבים בקבינט בנט יחד עם מרב מיכאלי, בסוף ההחלטות מתקבלות שם. איך הם רואים את הדברים?".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) העריך כי ההחלטה על הקמת ממשלת בנט-לפיד כבר התקבלה. "כל ההצעות עכשיו – יכול להיות שזה בשביל להיראות טוב, יכול להיות שזה ניסיונות באמת אחרונים אבל האפשרות הסבירה היא שאנחנו הולכים לממשלת שמאל שינהיג אותה נפתלי בנט עם שישה מנדטים. אני לא רואה את הממשלה הזאת מתפקדת במציאות ביטחונית כל כך מורכבת".

סופר טען כי אם בנט היה מוריד את ממשלת השינוי מסדר היום אז הייתה יכולה לקום ממשלת ימין. "במקרה כזה היו לנו 61 מימין. אני אומר את זה כי זה נאמר לי ע"י גורם ישיר ומספיק משמעותי. אני חושב שבנט העדיף ללכת לממשלת שמאל כי הוא העדיף להיות ראש הממשלה. לצערי זה בניגוד לכל מה שרוב רובם של בוחריו היה רוצה לראות".

ח"כ שמחה רוטמן בראיון ל'קול ברמה': "אנחנו מתנגדים להחרמת בן גביר, אבל כל מפלגה בציונות הדתית תתנהל במומ נפרד, גם בשאלת רע.ףמ כל מפלגה התנהלה אחרת. אין שום הצדקה להחרים לא את נועם ולא את בן גביר. רע"מ מממנת סיוע משפטי לאלו שניסו לרצוח אותנו, לשתף איתם פעולה זה כמו שלצורך ממשלה כל חברי יהדות התורה וש"ס יאכלו חזיר".

חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית אמרה בריאיון לכאן רשת ב': "לא ניתן בשום פנים ואופן להקים ממשלת ימין שנשענת על זרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית. אנחנו מצפים מהמפלגות האחרות שאמורות להיות מפלגות ימין לעשות את אותו הדבר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים