שיתוף
תגובות
חדשות » יומיים אחרי הפיגוע והמחבלים טרם נתפסו
אין קצה חוט
במשטרה מעריכים שהמחבלים שביצעו את הפיגוע נמצאים בתחומי ישראל, אבל לא פוסלים שנמלטו לשטחי יהודה ושומרון
המחבלים מהפיגוע באלעד | צילום: דוברות המשטרה

יומיים עברו  מהפיגוע המחריד באלעד, וכוחות הביטחון ממשיכים בחיפושים אחר שני המחבלים שרצחו שלושה בני אדם ונמלטו. על פי הידוע, לפי שעה אין קצה חוט בחיפושים אחר השניים, אולם לפי ההערכות במשטרה ייתכן שהמחבלים נמצאים בתחומי ישראל ומסתתרים ביערות. אולם כוחות הביטחון לא פוסלים כיוון נוסף והוא שהשניים הצליחו לחצות לשטחי יהודה ושומרון בשל הקרבה של העיר לקו הירוק.

בתוך כך, הערב (מוצ"ש) בתום הערכת מצב ביטחונית הוחלט להאריך את הסגר הכללי שהוטל על יו"ש וכן על המעברים ברצועת עזה עד ליום שני – כך הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים. בהודעה נמסר כי במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד ובכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

בית החולים בילינסון בפתח תקווה עדכן אתמול כי התייצב מצבם של שני הפצועים קשה שאושפזו במחלקת טיפול נמרץ במוסד הרפואי. השניים, שי בן שלמה ושמעון בן גמלא, עדיין מורדמים ומונשמים, אבל כבר לא נשקפת סכנה לחייהם. ד"ר עוזי בן דוד, סגן מנהל המערך לנוירוכירורגיה בבית החולים, אמר כי "הם עברו גם אתמול בלילה וגם הבוקר ניתוחים. הם הגיעו בהכרה, אבל לא מלאה, ובהמשך הורדמו והונשמו. לאחר הניתוחים מצבם התייצב. הם עדיין מורדמים ומונשמים, ולפי ההדמיות שביצענו לאחר הניתוחים יש תקווה שמצבם מאוד ישתפר. לא נשקפת סכנה מיידית לחייהם וסיכוי טוב מאוד שעוד ימשיכו ויתאוששו".

בבית החולים שיבא בתל השומר מאושפז במצב קשה חיים בכור, בן 20, שהוכה גם הוא על ידי המחבלים בפארק. "הוא קיבל שתי מכות גרזן כמה מילימטרים מהמוח, ממש בנס הוא ניצל. אני מקווה לרפואה שלמה ושכל עם ישראל יתפלל עליו", אמרה אתמול אמו, שרי רעם בכור. הבוקר חלה הידרדרות במצבו, אולם הרופאים הצליחו לייצב אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים