שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » יונדאי אקסנט 2021 עם מתיחת פנים קלה
לא מסעיר
יונדאי אקסנט נוחתת בישראל עם תלבושת חדשה ומפרט די דומה לגרסה הקודמת • לסיכום: רכב קצת "פרווה", עדיין בלי מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור שאינו עשיר במיוחד
יונדאי אקסנט 2021 | צילום: יונדאי

יונדאי אקסנט הוא אחד הרכבים היותר פופולאריים בקרב חברות הליסינג, עוד מהדור הראשון שהוצג לראשונה בשנת 1994, דרך הדור הרביעי והמצליח שקיבל את הכינוי i25 ועד לדור החמישי שהוצג בשנת 2017 וחזר לשם המקורי.

האקסנט החדשה ארוכה מקודמתה – 3 ס"מ בבסיס הגלגלים, 7 ס"מ באור – ונפח תא המטען גדל ב-15 ליטרים. השינוי המשמעותי ברכב הוא בחזית חדשה יחד עם חלק תחתון מודגש של הפגוש, יוצרת מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר לדגם המוכר. המטרה, כמובן, היא יישור קו עם דגמי יונדאי העדכניים, והדבר מוצא ביטוי גם ביחידות התאורה. שינויים נעשו גם בתוך הרכב, והבולט ביותר הוא במחוונים מוקרנים שעיצובם עדכני.

צריך לומר שלא מדובר בשינוי משמעותי אלא במתיחת פנים קלה, שכעת נוחתת בישראל.

מנועי הבנזין נותרו ללא שינוי. גרסת ה-1.4 ליטרים מספקת 100 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 13.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד, משודכת לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-13.4 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.5 ק"מ לליטר.

 גרסת ה-1.6 ליטרים מספקת 123 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 15.4 קג"מ ב-4,850 סל"ד, משודכת גם כן לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.

יונדאי אקסנט המעודכנת משווקת ברמת גימור אחת Inspire הזהה בשתי יחידות ההנעה והיא נותרה זהה לקודמתה. האבזור אינו עשיר במיוחד וכולל חיישני תאורה, חיישני ומצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה בגדול 8 אינץ' הכוללת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. למרות העדכון, בשל היותה מכונית "פרווה" מערכות בטיחות מתקדמות עדיין נעדרות מהמפרט ואת מקומן תופסת מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

יונדאי אקסנט | צילום: יונדאי
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים