שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוסי דגן יקים אוהל מחאה מול משרד רה"מ
ההריסות בחומש
דגן מבטיח לשבת מול משרד ראש הממשלה "בקור, בגשם. עד שהממשלה הזו וראש הממשלה יתעשתו ויגיד די. ראש הממשלה נפתלי בנט, זו אחריות שלך"
יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן יקים אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, בעקבות הכוונה להרוס את ישיבת חומש מיד בתום אזכרת ה'שלושים' לרצח יהודה דימנטמן.

כזכור, בחודש האחרון נהרסו מבנים ואוהלים בחומש, וכן הוחרבה מערכת החשמל של ישיבת חומש.

"אנחנו לא יכולים להמשיך לשבת בבית, כאשר הממשלה הזו בוחרת להרוס בתי יהודים במקום לטפל בטרור", האשים דגן. "מדינת ישראל החליטה לתת פרס לטרור. בזמן שאנחנו סופרים פיגוע אחרי פיגוע, בזמן שהוריו של יהודה דימנטמן הי"ד ואשתו הצעירה עדיין לא מעכלים את הדבר הנורא הזה, באותו שבוע שבו ממשלת ישראל רוצה להעביר את חוק החשמל ולאשר חיבור חשמל למאחזים הלא חוקיים ולבניה הלא חוקית בנגב, באותו שבוע הממשלה הזו הרסה את החשמל של הישיבה בחומש, לאן נוליך את החרפה?".

דגן מבטיח לשבת מול משרד ראש הממשלה "בקור, בגשם. עד שהממשלה הזו וראש הממשלה יתעשתו ויגיד די. ראש הממשלה נפתלי בנט, זו אחריות שלך. זה קורה במשמרת שלך. ואנחנו דורשים לעצור את אובדן העשתונות הזה. כאשר הממשלה בוחרת לפעול כנגד הקורבנות ולא כנגד המחבלים".

מישיבת חומש נמסר: "ישיבת חומש מודה ליוסי דגן על השותפות בהובלת מאהל המחאה, בזמן שהלימוד בחומש נמשך, וקוראת להמונים להצטרף למאבק על חומש בחומש או יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, רבנים, חברי כנסת ופעילי ימין נוספים בירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים