שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוסף נעים בן 6 לא התעורר – אחיותיו מאושפזות
טרגדיה
בני המשפחה המאושפזים כולל הילד יוסף ז"ל נדבקו והחלימו מקורונה לפני כחודש. נבדק החשד כי בני המשפחה סובלים מתסמונת PIMS אשר ידועה כתסמונת שתוקפת ילדים מחלימים
הילד יוסף נעים ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

הטרגדיה בדרום: הילד יוסף נעים בן ה-6 מנתיבות הוא הילד שמותו נקבע היום לאחר שלא התעורר משנתו ונמצא ע"י הוריו במיטתו כשהוא במצב אנוש וללא הכרה. יוסף ז"ל לא חש טוב במשך כמה ימים וסבל מחום גבוה וממחלת רקע.

מבית החולים נמסר כי עדיין לא ידוע מה הסיבה שגרמה למותו. בתוך כך, שלושת אחיותיו של יוסף התאשפזו אף הם היום לאחר שלא חשו בטוב וחום גופם עלה והן סבלו מהקאות וכאבים – מצבן קל. אחות נוספת אושפזה אתמול בשעות הצהריים ומצבה דומה לשל אחיותיה.

בני המשפחה המאושפזים כולל הילד יוסף ז"ל נדבקו והחלימו מקורונה לפני כחודש. נבדק החשד כי בני המשפחה סובלים מתסמונת PIMS אשר ידועה כתסמונת שתוקפת ילדים מחלימים.

פרופ' חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי ברזילי: "אנחנו בודקים את כל האפשרויות מה גרם למחלות חום בקרב הילדים והאם זה קשור לתסמונת לאחר קורונה".

אביו של הילד אמר לחדשות 13: "איזה צער זה, אתה לא יודע איזה צער זה. הוא לא הרגיש טוב, הבאנו לו תרופה להורדת חום, הוא לא קם בבוקר". יוסף, סבו של הילד אמר לחדשות 13:  "כל המשפחה הייתה עם חום והבת הגדולה הייתה מאושפזת אתמול בלילה בברזילי, בת 10".

"היה להם (לכל המשפחה) קורונה לפני חודש, והם הבריאו", הוסיף הסב, "היה להם חום אתמול בלילה, כל הילדים היה להם חום והבת הגדולה התחילה לפרכס. בבוקר באתי לבן שלי, פתאום הוא בא בריצה וצועק 'הבן שלי עושים לו החייאה, עושים לו החייאה' מסתבר שהוא קם בבוקר להלביש אותם והוא לא התעורר. עשו לו 40 דקות החייאה והביאו אותו לבית החולים בלי דופק ובלי נשימה".

אביו של הילד אמר היום לכאן חדשות: "השם נתן, השם לקח, השם יבורך. זכינו לגדל נשמה קדושה וטהורה שש שנים וחצי, זכינו למתנה מאת השם יתברך. שש שנים וחצי שזכינו. הלכנו לגדל נשמה כזאת קדושה". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים