שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » יוקם צוות שיבדוק את פערי התיווך לצרכן
תוצרת חקלאית
בראש הצוות יעמוד המנהל הכללי של משרד הכלכלה, ד"ר רון מלכא ובצוות יהיו חברים גם המנהלת הכללית של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הגב' נעמה קאופמן-פס
אביגדור ליברמו ועודד פורר | צילום: תקשורת שר האוצר

שר האוצר, אביגדור ליברמן, שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי ושר החקלאות, עודד פורר חתמו היום (ראשון) במשרד האוצר, על כתב מינוי לצוות אשר יבדוק ויגבש המלצות בעניין פערי התיווך לצרכן בנושא תוצרת חקלאית.

בראש הצוות יעמוד המנהל הכללי של משרד הכלכלה, ד"ר רון מלכא ובצוות יהיו חברים גם המנהלת הכללית של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הגב' נעמה קאופמן-פס, מ"מ הממונה על התחרות, הגב' מיכל כהן וסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, הגב' עדי חכמון.

בכתב המינוי נכתב כי "בהתאם להחלטת הממשלה מס' 213 "תכנית להגברת התחרות בחקלאות ותיקון החלטת ממשלה", שהתקבלה ביום 2.8.21, אנו ממנים אתכם להיות חברים בצוות משותף של משרדי האוצר, החקלאות, הכלכלה ורשות התחרות, לשם יישום החלטת הממשלה".

תפקידי הצוות – 1. ניתוח של שרשרת האספקה של פירות וירקות. 2. בחינת חסמים וכשלי שוק שעלולים להביא לפגיעה בצרכן, לרבות פערי תיווך בהפצת תוצרת חקלאית של פירות וירקות או רווחיות חריגה לאורך שרשרת האספקה שלהם. 3. ככל שיימצאו כשלי שוק או חסמים או רווחים חריגים בכל אחת מחוליות שרשרת האספקה, הצוות ימליץ לשרים על פעולות נדרשות לשיפור התחרות במקטעים אלה. 4. המלצות אחרות בנושא הורדת יוקר המחיה של פירות וירקות.

הצוות רשאי לזמן כל גורם הנראה לו רלוונטי להשמיע דבריו בפני הועדה ולהיעזר ביועצים מטעמו. בראש הצוות יעמוד מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא. הצוות יגיש לשרים את המלצותיו, עד ליום 31 בפברואר 2022.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים