שיתוף
תגובות
חדשות » יו"ר ההסתדרות: "אף עובד במשק לא ייפגע"
דואגים לעובדים
ארנון בר-דוד אמר הערב בסיום כנס אילת ה-25 לנושאי עבודה כי "בעסקת החבילה דאגנו לעובדים הכי חלשים במשק. כעת נפעל לבצע רפורמה מקיפה לסייעות בגני הילדים"
יו"ר ההסתדרות בר-דוד | צילום: ארן דולב

"אף עובד במשק לא ייפגע מהעלאת שכר המינימום, ושכרו לא יישחק". כך אמר הערב (ה') יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בסיום כנס אילת ה-25 לנושאי עבודה. לדבריו, "בעסקת החבילה דאגנו בעזרת העוצמה שלנו לעובדים הכי חלשים במשק. שקל אחד לא ירד מהעובדים ומאות מיליוני שקלים יגיעו לעובדי מערכת הבריאות, עובדי מנהל ומשק ועוד".

יו"ר ההסתדרות הוסיף כי "הדבר הכי חשוב כעת הוא לטפל בסייעות בבתי הספר וגני הילדים. יש מחסור אדיר ובעיות במקצוע. נשקיע שם כסף רב במסגרת עסקת החבילה, בעזרת יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס. בשיתוף האוצר נבצע רפורמה מקיפה במקצוע הזה ונגיע לשכר של 9,000-7,000 שקל בחודש לפחות. חייבים לשפר את השכר של העובדים במוסדות לגיל הרך. בעזרת המגזר העסקי יהיה משק אחד ומדינה אחת חזקה לנו ולילדינו".

בר-דוד ציין כי "בלמנו את כל ניסיונות החקיקה נגד העובדים. אנחנו יושבים בשורה הראשונה של מקבלי ההחלטות במדינה".

 בהתייחס למשבר הקורונה, אמר יו"ר ההסתדרות כי "העולם נסגר עלינו לפני שנתיים. מי ניהל את הקורונה? המגזר הציבורי. ראינו במשבר את העוצמה של מערכת הבריאות הישראלית, שחבטו בה לאורך השנים. פעלנו יחד עם המגזר העסקי כדי להניע את גלגלי המשק. אנחנו מביאים מנהיגות אחראית וממלכתית שפיה וליבה שווים. חתמנו על עשרות הסכמים שהחזירו את המשק לעבודה. גילינו אחריות ומנהיגות והובלנו את המשק קדימה. ההסתדרות הייתה הגורם האחראי במשק. נמשיך את שיתופי הפעולה עם האוצר והמגזר העסקי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים