שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד
קדנציה נוספת
למעלה מ-254 אלף בעלי ובעלות זכות בחירה, בהם עובדים וגמלאים, מימשו את זכותם והצביעו באופן חשאי למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על 42.3%
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: דוברות ההסתדרות

מליאת ועדת הבחירות המרכזית להסתדרות, המורכבת מ-25 נציגים ונציגות מכל סיעות הבית, אישרה את תוצאות הבחירות למוסדות הנבחרים של ההסתדרות ושל נעמת, כפי שהוצגו להם על ידי יו"ר הוועדה עו"ד אורי קידר ומנכ"ל הוועדה נחום אסד. כל חברי הוועדה והיועץ המשפטי לוועדת הבחירות ולהסתדרות, עו"ד יחיאל שמיר, הביעו אמון מלא בתוצאות הבחירות שנערכו לראשונה באופן דיגיטלי.

למעלה מ-254 אלף בעלי ובעלות זכות בחירה, בהם עובדים וגמלאים, מימשו את זכותם והצביעו באופן חשאי למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על 42.3%.

בתום שקלול התוצאות הסופיות בקלפיות המגורים ובקלפיות שהוצבו במקומות העבודה, להלן התפלגות הנתונים: יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שקיבל כ-78% מקולות הבוחרים והבוחרות, וגבר בפער של כ-140 אלף קולות על עופר עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם כ-22% מהקולות.

כאמור, ההצבעה התקיימה השנה באמצעות עמדות ממוחשבות שהופעלו בשיתוף קבוצת מלם תים ביותר מ-2,000 תחנות קלפי ברחבי מדינת ישראל. המערך החדשני, שהחליף את הפתקים ואת תיבות ההצבעה, הפך את מערכת הבחירות בהסתדרות למערכת הבחירות הממוחשבת הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה במדינת ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים