שיתוף
תגובות
חדשות » יו"ר ההסתדרות ערך היום סיור בצפון
מרגיש בבית
יושב ראש ההסתדרות ערך היום ביקור במרחב גליל עליון שם נפגש עם ראש עיריית צפת, ראש מועצת מרום הגליל, ביקר בביה"ח זיו ופגש ועדים ועובדים רבים מהאזור
| צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום (ב') ביקור מיוחד במרחב ההסתדרות בגליל העליון, במהלכו נפגש עם ועדים ועובדים רבים מהמרחב. את הסיור הוביל יו"ר המרחב יונה פרטוק.

את הסיור פתח יו"ר ההסתדרות בביקור במועצה האזורית מרום הגליל, שם נועד עם ראש המועצה עמית סופר, הוועד ועובדי המקום. ראש המועצה הודה לבר-דוד על הביקור וסיפר על יחסי העבודה המעולים השוררים במועצה. יו"ר ההסתדרות הודה על האירוח, ברך על יחסי העבודה הפוריים ואיחל המשך צמיחה ושגשוג למועצה ולעובדים.

בהמשך ביקר יו"ר ההסתדרות בבית החולים זיו בצפת, שם נפגש עם מנכ"ל בית החולים ד"ר עבאסי ענאן וועדי העובדים במקום. המנכ"ל סקר בפני יו"ר ההסתדרות את ההתפתחות, הקהלים, העובדים והחזון של בית החולים ואף סיפר על הקשיים שחווה בית החולים בהיותו פריפריאלי ומרוחק מהמרכז. בר-דוד הודה לד"ר ענאן על העמידה האיתנה וההרואית בזמן מגפת הקורונה ועדכן על ההסכמים האחרונים שנחתמו במערכת הבריאות.    

לאחר מכן נפגש בר-דוד עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, יו"ר ועד עובדי העירייה מרגלית צוברי ועובדי העירייה. ראש העיר ברך על הביקור ותיאר את ההתפתחות והצמיחה של העיר ואת יחסי העבודה הטובים בין הנהלת העירייה לעובדים. בר-דוד סיפר כי "בצפת אני מרגיש בבית ובעיר הזאת נחה עלי רוח טובה". יו"ר ההסתדרות הוסיף כי "אשרי העיר שהצמיחה מתוכה מנהיג ציבור ראוי כמוך, איש המחובר לאדמה ולעשייה שמזניק את העיר קדימה".

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב יונה פרטוק ולחברי הוועד על העשייה והשותפות. יו"ר ההסתדרות הדגיש בפני הנוכחים כי: "כפי שההסתדרות פעלה להעלות את שכר המינימום, נפעל גם בנושא יוקר המחייה".

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל;  מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב; יו"ר נעמת חגית פאר ויו"ר נעמת במרחב אליס יצחק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים