שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר הכנסת הקים את ועדת האתיקה
למרות ההתנגדויות
נציגי הקואליציה הם ח"כ יוראי להב הרצנו שיעמוד בראש הוועדה וח"כ צבי האוזר מתקווה חדשה. נציגי האופוזיציה הם גילה גמליאל מהליכוד ויעקב מרגי מש"ס
מיקי לוי | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

יו"ר הכנסת מיקי לוי החליט על הקמת ועדת האתיקה זאת לאחר שהאופוזיציה סרבו לשתף פעולה. היו"ר לוי שלח לח"כים כתב מינוי בו הודיע להם על הקמת הוועדה. נציגי הקואליציה הם ח"כ יוראי להב הרצנו שיעמוד בראש הוועדה וח"כ צביקה האוזר מתקווה חדשה. נציגי האופוזיציה הם גילה גמליאל מהליכוד ויעקב מרגי מש"ס.

ממלאי המקום בוועדה יהיו ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת וח"כ שרון רופא אופיר מישראל ביתנו. גורמים מעריכים כי מטרת מינוי הח"כ מהרשימה המשותפת היא כאיום על חברי האופוזיציה שבאם הח"כים מרגי או גמליאלי יחליטו להתפטר מתפקידם מי שירש את תפקידם הוא ח"כ סעדי שבקואליציה מעריכים כי הוא ישתף פעולה עם הקואליציה.

ח"כ יוראי להב הרצנו מסר לאחר המינוי: "אני מודה ליו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, על האמון שהוא נתן בי להוביל את ועדת האתיקה. זוהי ועדה קריטית לפעילותה התקינה של הכנסת. מלאכה מרובה לפנינו, ודאי אחרי תקופה ארוכה בה הוועדה לא קמה. מאז ומתמיד ועדת האתיקה היא פריטטית ואני מצפה מאוד לעבודה המשותפת עם חבריי מהקואליציה ומהאופוזיציה".

סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת יעקב מרגי בתגובה למינויו לחבר ועדת האתיקה: "המינוי הוא חד צדדי של יו"ר הכנסת, אני לא אשתף פעולה בניגוד להחלטת ראשי מפלגות האופוזיציה".

התנועה לאיכות השלטון: "אנו מברכים את יו"ר הכנסת על החלטתו להקים את ועדת האתיקה. הגיע הזמן שחברי כנסת שמתנהלים בצורה שמבזה את בית הנבחרים ואותנו אזרחי ישראל, ישלמו מחיר על התנהלותם. התנועה קוראת לכל חברי הכנסת לעצור את ההתלהמות ולכבד את כללי הדמוקרטיה והמנהל התקין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים