שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר הכנסת לא מאשר לערוך כנס של הימין
אבסורד
יו״ר הכנסת מיקי לוי מסרב לאשר לקטי שטרית ועמיחי שיקלי לערוך כנס בנושא ״האיחוד האירופי וארגוני השמאל הקיצוני כמחוללי אלימות בשטחי יהודה ושומרון״
מיקי לוי | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

יו״ר הכנסת מיקי לוי מסרב לאשר לקטי שטרית ועמיחי שיקלי לערוך כנס בנושא ״האיחוד האירופי וארגוני השמאל הקיצוני כמחוללי אלימות בשטחי יהודה ושומרון״. ההסבר של מיקי לוי: חושש מפגיעה ביחסים עם האיחוד האירופי. כך דווח בערוץ 7.

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב: "לא יעלה על הדעת שיו״ר הכנסת יאשר כנס המשווה את ישראל למדינת אפרטהייד, טענה אנטישמית מובהקת, ובאותה נשימה ימנע את קיומו של כנס שמטרתו לבקר עניינית את המימון האירופאי המאסיבי לארגוני השמאל הקיצוני, מחוללי האלימות הראשיים ביהודה ושומרון. לא נקבל את סתימת הפיות הזו של שר החו"ל".

ח"כ קטי שיטרית: "בחודשים האחרונים אנו עדים לכנסים שקריים של השמאל שעושים דה לגיטימציה לימין ולהתיישבות ביהודה ושומרון. משום מה לא ראינו ושמענו זעקה על כך, עכשיו כשיש כנס של הימין ששם לממשלה הזאת מראה ואת האמת בפנים, הם מזדעקים! שיישתו כוס מים קרים".

הודעת סיעת הליכוד:nהחלטתו של יו"ר הכנסת שלא לאשר לחברי הכנסת קטי שטרית ועמיחי שיקלי לערוך כנס בנושא "האיחוד האירופי וארגוני השמאל הקיצוני כמחוללי אלימות ביהודה ושומרון", היא שבירת שיא נוסף ברמיסת הכללים הדמוקרטיים בכנסת ובהשתקת קולה של האופוזיציה.

הטלת צנזורה על כנסים, ובפרט על כנס שנועד לדון בבעיה החמורה של אלימות כלפי אזרחים ובהתערבות של גורמים מדיניים זרים בעניין פנימי של ישראל, היא דבר פסול מיסודו. סיעת הליכוד קוראת ליו״ר הכנסת לחזור בו מהחלטתו. הכנסת שייכת לכל חבריה ולכל אזרחי ישראל, ולא רק לצד אחד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים