שיתוף
תגובות
חדשות » מיקי זוהר שוב מחולל סערה: "עיכוב פוליטי"
משבר התקציב
כיממה לאחר שהצהיר על שינוי השיח הפוליטי ועל ממלכתיות, יו"ר הקואליציה מביך שוב את מפלגתו בהתבטאות לא מוצלחת ששחרר הודעת הבהרה משר האוצר
מיקי זוהר ובנימין נתניהו | צילום: אורן בן חקון

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר מחולל סערה פוליטית פעם נוספת וזאת כיממה לאחר שהצהיר מעל דוכן הכנסת כי הוא מתחייב לשנות את השיח הפוליטי שלו ולהפוך ליותר ממלכתי.

בראיון אמש לערוץ 20 נדרש יו"ר הקואליציה לאיומי 'כחול לבן' בשבירת הכלים והליכה לבחירות לאור העיכובים מצד הליכוד בהעברת תקציב המדינה והצהיר בקולו, שבגרירת הרגליים בנושא העברת התקציב, מונחים שיקולים פוליטיים ולאו דווקא מקצועיים. זאת בניגוד לדברי שר האוצר וראש הממשלה שחוזרים שוב ושוב על הטענה כי מדובר בענין מקצועי לחלוטין שפשוט אינו מאפשר טכנית העברת תקציב מדינה בפרק זמן כה קצר.

לשאלת המראיינת "האם בכל הקשור לגרירת הרגליים בנושא התקציב אין בה משום נקודת יציאה נוספת אותה שומר לעצמו נתניהו מההסכם הקואליציוני שיאפשר לו ללכת לבחירות"? השיב יו"ר הקואליציה, כי "ברור שבסופו של דבר גם שיקולים פוליטיים קיימים כאן". בהמשך נימק זוהר, כי "בסופו של דבר 'כחול לבן' לא הראו שותפות אמת ולא הראו שהם מתכוונים לעבוד אתנו בשיתוף פעולה מלא, הם הרבה פעמים פעלו אחרת, ויכול מאוד להיות שכדי שנוכל לממש איתם את ההסכם קודם כל נדרוש מהם למלא אחר ההסכם אתנו".

בתגובה לדברים מיהרו ב'כחול לבן' לתייג את דברי יו"ר הקואליציה תחת הציוץ "למי שעוד היה ספק", כאישוש לטענתם כי בליכוד משחקים בתקציב המדינה כחלק מהמשחק הפוליטי וכיפופי הידיים בין המפלגות.

שר האוצר ישראל כץ מיהר אף הוא להגיב על דבריו של זוהר והכחיש לחלוטין שיקולים זרים שנוא התקציב: "אנו דוחים על הסף את דבריו של ח״כ זוהר על שיקולים פוליטיים בלוח הזמנים להכנת תקציב המדינה. דבריו אינם משקפים את עמדת משרד האוצר, שמקדם את תקציב 21 בהתאם ללו״ז שפורסם ומשיקולים מקצועיים בלבד", אמר כץ.

ח"כ זוהר האשים בתגובה את 'כחול לבן' בספינים וקרא למפלגה לחזור לשיתוף פעולה עם הליכוד ולפעול יחד למיגור התחלואה בעקבות משבר הקורונה, "חבל שהדבר היחיד שאתם מתעסקים בו מאז שהכרזתם ״שאתם נכנסים מתחת לאלונקה״, הוא ספינים. אני מציע שתתחילו להשקיע את האנרגיות יחד איתנו בטיפול במשבר הקורונה במקום להיות אופוזיציה בתוך ממשלה, רק כך נוכל לנהל פה קואליציה נורמלית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים