שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » יותר מ-82% מהרופאים יתחסנו נגד הקורונה
מתחסנים
פרופ' עופר מרין, מנכ"ל ביה"ח שערי צדק, מעריך כי נתוני התחלואה צפויים לעלות בעוד שבועיים, שכן מבחינה פסיכולוגית החיסון עלול להשפיע על אנשים בצורה פחות חיובית
החיסון לקורונה | צילום: PalSand, שאטרסטוק

לקראת תחילת מבצע החיסונים נגד הקורונה והדעות החלוקות בדבר תופעות הלוואי וההשלכותיו, מתפרסם הבוקר סקר שנערך עבור ארגון רופאי המדינה, לפיו יותר מ-82% מהרופאים הצהירו שבכוונתם להתחסן נגד קורונה. הסקר דגם 1,132 רופאות ורופאים.

בתוך כך, מנכ"ל ביה"ח שערי צדק, פרופ' עופר מרין, התייחס לחיסוני הקורונה, ובראיון לרשת ב' העריך כי "החיסון יוריד את התחלואה בקורונה רק בעוד חודשיים-שלושה".

לדבריו, "אנו צפויים כי נתוני התחלואה יעלו בעוד שבועיים. מבחינה פסיכולוגית החיסון עלול להשפיע בצורה פחות חיובית כי אנשים ירגישו שאנחנו אחרי המגפה". עוד אמר, כי "אי אפשר להמתין עד להשפעת החיסון, צריך לראות איך בזמן הזה גורמים לאוכלוסייה להיות ממושמעת".

יצוין, כי על רקע העלייה בתחלואה אמרה הד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, כי "אנחנו במגיפה שהולכת ומתעצמת, צריכים להתעשת ולנקוט בצעדים. מקווה שקבינט הקורונה יעמוד בהחלטתו הקודמת ויאשר ריסון מהודק".

פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא תל השומר, אמרה הבוקר בראיון ל- 103FM, כי לפי הנתונים הקיימים, לא יהיה מנוס מהגבלות נוספות בעקבות לנוכח הזינוק בתחלואה בישראל. "לא תהיה ברירה אלא ללכת לסוג מסוים של הגבלות, צריך לעשות משהו וחבל שזה לא נעשה שבועיים קודם. המחלה הרבה יותר מפחידה מאשר החיסון. חיסון זה הדבר היחיד שבאמת מנע או הפסיק מגפות קשות בעולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים